Termék összehasonlítás

Shimano SLX 2013 Shimano Ultegra 2020
Shimano SLX Shimano Ultegra
Ár 12.000 Ft 13.100 Ft
Értékelés
20 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
3 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
típusszám
  • FD-M670-B
  • FD-M670-E
  • FD-M671-B
  • FD-M671-D
  • FD-M675-B
  • FD-M675-E2
  • FD-M676-B
  • FD-M676-D
  • FD-M660-E
  • FD-M661-D
  • FD-M665
  • FD-M665-E
  • FD-M667
  • FD-R8000
  • FD-R8050
bovdenvezetés

alul-felül húzós kivitel (Dual-pull)

 
rögzítés
  • nyeregvázcső
  • középcsapágy
  • konzolos (Direct Mount)
  • Bilincses típus (FD-R8000-B)
  • Forrasztott típus (FD-R8000-F)
kompatibilitás

Shimano

Shimano

hátsó fokozatok
  • 10 (FD-M670, FD-M671, FD-M675, FD-M676)
  • 9 (FD-M660, FD-M661, FD-M665, FD-M667)

11

teljes kapacitás
  • 18 fog (FD-M670, FD-M671)
  • 14 fog (FD-M675, FD-M676)
  • 22 fog (FD-M660, FD-M661, FD-M665, FD-M667)
 
felső-közép min. kapacitás
  • 10 fog (FD-M670, FD-M671)
  • 12 fog (FD-M660, FD-M661)
 
legnagyobb lánckerék
  • 42 fog (FD-M670, FD-M671)
  • 44/38 fog (FD-M675-B, FD-M676)
  • 40/38 fog (FD-M675-E)
  • 44 fog (FD-M660, FD-M661)
  • 36 fog (FD-M665, FD-M667)

53 fog

láncvonal (mm)
  • 50 (FD-M670, FD-M671, FD-M660, FD-M661)
  • 48,8 (FD-M675, FD-M676)
  • 46,8 (FD-M665, FD-M667)

43,5

bilincsméret (mm)
  • 28,6
  • 31,8
  • 34,9
  • 28,6
  • 31,8
  • 34,9
váltótest  

Alumínium

láncvezető  

Acél

színválaszték

Ezüst

 
további információk
  • Rendezett bowdenvezetés oldja meg a köpennyel való érintkezés problémáját (FD-M671-D, FD-M676-D)
  • Nagyobb lengéscsillapító-mozgás és oldalsó köpenyhézag a ferde alakú bal forgáspontkivitel miatt (FD-M671-B, FD-M671-D, FD-M676-B, FD-M676-D)
  • Felső húzásos teljesen új forgáspont-kialakítás
  • Könnyebb első váltó működés
  • Az új kapcsolóelem-felépítés jobban illeszkedik a kéz természetes ívéhez, és csökkenti a váltómozdulat végén alkalmazandó erőkifejtés mértékét
  • 100%-ban tökéletes beállítás
  • Az új kapcsolóelem-felépítés rugalmasabb kábelkialakítást tesz lehetővé
  • Nem szükséges TL-FD68 és fordulásátalakító az összeszereléshez
  • Könnyed és precíz beállítás
  • Az elülső váltó kábelfeszültségének állítása mostantól dedikált eszközök nélkül lehetséges
  • Újratervezett kialakítása révén szélesebb áttételemeléssel használható a váltásteljesítmény romlása nélkül »»Rövidebb hátsó-középső távolság (410 mm) 135 mm sarutávolsággal.
tömeg
  • 155 g (FD-M670-B)
  • 168 g (FD-M670-E)
  • 156 g (FD-M671-B)
  • 150 g (FD-M671-D, FD-M661-D)
  • 138 g (FD-M675-B)
  • 128 g (FD-M675-E2)
  • 158 g (FD-M676-B)
  • 145 g (FD-M676-D)
  • 170 g (FD-M660-E)
  • 142 g (FD-M665)
  • 163 g (FD-M667)
  • 106 g (FD-R8000-B)
  • 92 g (FD-R8000
láncvillaszög (fok)
  • 66-69 (FD-M670, FD-M671, FD-M675, FD-M676, FD-M660, FD-M661)
  • 65-71 (FD-M665, FD-M667)

61-66