Termék összehasonlítás

Shimano SLX 2020 Sram X5 2017
Shimano SLX Sram X5
Ár 10.300 Ft 12.520 Ft
Értékelés
20 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
3 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
típusszám
  • FD-M7020
  • FD-M7025
  • FD-M7000
  • FD-M7005
 
bovdenvezetés

alul-felül húzós kivitel (Dual-pull)

alul-felül húzós kivitel

rögzítés
  • nyeregvázcső
  • középcsapágy
  • konzolos (Direct Mount)

bilincs

kompatibilitás

Shimano

  • Sram
  • Shimano
hátsó fokozatok

10

  • 2x10
  • 3x10
teljes kapacitás
  • 18 fog (FD-M670, FD-M671, FD-M672)
  • 14 fog (FD-M675, FD-M676, FD-M677)
 
felső-közép min. kapacitás
  • 10 fog (FD-M670, FD-M671)
  • 12 fog (FD-M660, FD-M661)
 
legnagyobb lánckerék
  • 42 fog (FD-M670, FD-M671)
  • 44/38 fog (FD-M675-B, FD-M676)
  • 40/38 fog (FD-M675-E)
 
láncvonal (mm)
  • 50 (FD-M670, FD-M671, FD-M672)
  • 48,8 (FD-M675, FD-M676,FD-M677)
 
bilincsméret (mm)
  • 28,6
  • 31,8
  • 34,9
  • 31,8
  • 34,9
váltótest  
  • Acél / alumínium
  • Hidegen kovácsolt alumínium
láncvezető  

Hőkezelt acél

színválaszték

fekete-ezüst

  • fekete
  • ezüst
további információk
  • Speciális nagy kerékhez tervezett Dyna-Sys meghajtás a jobb hatékonyság, könnyű kapaszkodás érdekében
  • Könnyű működés és és igény szerinti finom vagy erőteljes váltás
  • Alacsony profilkialakítás a megfelelő hézag érdekében
  • 42-32-24 és 40-30-22 foggal is kompatibilis

  • Rendezett bowdenvezetés oldja meg a köpennyel való érintkezés problémáját (FD-M676-D)

  • Nagyobb lengéscsillapító-mozgás és oldalsó köpenyhézag a ferde alakú bal forgáspontkivitel miatt (FD-M676-B, FD-M676-D)
  • Csak felsőhúzásos új összekötőelem opció (FD-M676-T-B/D)

FD-M672

  • Fokozott váltáshatékonyság
  • Hatékony bowdenvezetés a könnyű váltóműködés érdekében
  • Side-Swing kivitel
  • Jobb irányíthatóság
  • Nagyobb hézag a nagy kerekeknek

FD-M677

  • Továbbfejlesztett váltás stabilitás
  • Megbízható első váltás változatos terepen
  • Megnövelt húzóerő tartomány a hosszú utakra tervezett kerékpároknál lánc dörzsölődés nélkül
  • Jobb váltáshatékonyság
  • Hatékony bowdenvezetés a könnyű váltóműködés érdekében
  • Új Side-Swing kivitel nagy kerekű kerékpárhoz
  • Jó irányíthatóság
  • Nagyobb abroncs hézag a nagy kerekeknek
  • Rövidebb láncvillával kompatibilis
  • Kerékpárosra hangolt
  • Szélesebb és erőteljesebb áttételi arány tartomány
  • Sima profilú első váltó lemez, amelyen elfér a széles fogazat »»Csendes működés, nem hallatszik a lánc dörzsölődés »»Kompatibilis a hagyományos felszerelési lehetőségekkel •• Magas bilincs, alacsony bilincs, D-típus, E-típus (lemez nélkül)
 
tömeg
  • 153 g (FD-M670-A-B)
  • 142 g (FD-M670-A-E)
  • 155 g (FD-M671-A-B)
  • 145 g (FD-M671-A-D)
  • 138 g (FD-M675-B)
  • 129 g (FD-M675-E2)
  • 157,5 g (FD-M676-B)
  • 145 g (FD-M676-D)
  • 152,1 g (FD-M672-H)
  • 136,5 g (FD-M672-L)
  • 140,5 g (FD-M672-D)
  • 126,5 g (FD-M672-E)
  • 149 g (FD-M677-H)
  • 133 g (FD-M677-L)
  • 141 g (FD-M677-D)
  • 124 g (FD-M677-E)

179 g

láncvillaszög (fok)
  • 66-69 (FD-M670, FD-M671, FD-M675, FD-M676)