Termék összehasonlítás

FSA Afterburner MegaExo 2010 Shimano Deore XT 2020
FSA Afterburner MegaExo Shimano Deore XT
Ár 78.000 Ft 67.000 Ft
Értékelés
3 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
81 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
modellnév  

FC-M8000

fogszám

22/32/44

  • 40-30-22
  • 38-28
  • 36-26
  • 34-24
  • 30
  • 32
  • 34
hajtókar hossz
  • 170
  • 175
 
tengelytípus

integrált Cro-mo acél tengely

Integrált tengelyes

furatszám

4

 
furatkör átmérő (mm)

104/64

 
hajtókar anyaga

6061 T6 üreges kovácsolt alumínium

alumínium

külső lánctányér anyaga

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált

 
középső lánckerék anyaga

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált

 
belső lánctányér anyaga

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált

 
hátsó fokozatok

9

 
rockring

nincs

 
pedálpersely

nincs

 
további információk
  • AL7075 T6 Torx T30 lánctányér csavarok
  • ezüst anodizált lánctányér matt fekete részletekkel
  • lézer grafika
  • középcsapágy nélküli súly: 868 gramm
  • Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra hangolt“ áttételezéssel
  • Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a kerékpáros stílus szerint
  • Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
  • Strapabíróbb lánctányér fogak
  • Kompozit felépítésű lánctányér:
  • acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
  • alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
  • A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
  • Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez (1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az alumínium tartófogakkal
  • Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design: Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak / CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium + CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
  • Nagy hatékonyság és precíz váltás
  • Továbbfejlesztett hajtási merevség
  • 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és a ritmus fenntartása érdekében
  • Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
  • Fokozott lánctartás
  • Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Jobb tömítés és jobb forgás
  • Kis csapágyas alsó keret
  • Kompatibilis a 148 mm-es hátsó sarutávú Boost kompatibilis vázakkal (FC-M8000-B1/B2)
tömeg

868

  • 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
  • 695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
  • 680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)
középcsapágy

acél MegaExo középcsapágy