|
modellnév |
FC-M8000 |
|
fogszám |
- 40-30-22
- 38-28
- 36-26
- 34-24
- 30
- 32
- 34
|
40/28 |
hajtókar hossz |
|
175 mm |
tengelytípus |
Integrált tengelyes |
|
hajtókar anyaga |
alumínium |
|
külső lánctányér anyaga |
|
AL7075/T6 |
belső lánctányér anyaga |
|
AL7075/T6 |
hátsó fokozatok |
|
10 |
további információk |
- Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra
hangolt“ áttételezéssel
- Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a
kerékpáros stílus szerint
- Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
- Strapabíróbb lánctányér fogak
- Kompozit felépítésű lánctányér:
- acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
- alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
- A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
- Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele
optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez
(1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az
alumínium tartófogakkal
- Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design:
Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak /
CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium +
CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
- Nagy hatékonyság és precíz váltás
- Továbbfejlesztett hajtási merevség
- 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus
lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
- Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és
a ritmus fenntartása érdekében
- Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
- Fokozott lánctartás
- Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
- Jobb tömítés és jobb forgás
- Kis csapágyas alsó keret
- Kompatibilis a 148 mm-es hátsó sarutávú Boost kompatibilis vázakkal (FC-M8000-B1/B2)
|
|
tömeg |
- 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
- 695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
- 680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)
|
718 g |