Termék összehasonlítás

Shimano Deore XT trekking 2016 Shimano Deore XT 2020
Shimano Deore XT trekking Shimano Deore XT
Ár 71.000 Ft 67.000 Ft
Értékelés
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
81 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
modellnév
  • FC-T780
  • FC-T781 (láncvédő nélkül)

FC-M8000

fogszám
  • 48/36/26 (FC-T780, FC-T781)
  • 44/32/24 (FC-T781)
  • 40-30-22
  • 38-28
  • 36-26
  • 34-24
  • 30
  • 32
  • 34
hajtókar hossz
  • 165
  • 170
  • 175
  • 180
 
tengelytípus  

Integrált tengelyes

furatszám

4

 
furatkör átmérő (mm)

104/64

 
hajtókar anyaga  

alumínium

hátsó fokozatok

10

 
láncvonal

50

 
további információk
  • Jobb váltásteljesítmény
  • Nagyobb hatásfokú irányítás/vezetés
  • Akadálymentes pedálozás
  • Integrált kivitelű láncvédő
  • Optimalizált Q-faktor (FC-T780)
  • Választék: FC-T780: 48-36-26 fog, láncvédővel FC-T781: 48-36-26 fog, 44-32-24 fog, láncvédővel, külső láncvédővel kompatibilis
  • Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra hangolt“ áttételezéssel
  • Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a kerékpáros stílus szerint
  • Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
  • Strapabíróbb lánctányér fogak
  • Kompozit felépítésű lánctányér:
  • acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
  • alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
  • A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
  • Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez (1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az alumínium tartófogakkal
  • Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design: Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak / CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium + CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
  • Nagy hatékonyság és precíz váltás
  • Továbbfejlesztett hajtási merevség
  • 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és a ritmus fenntartása érdekében
  • Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
  • Fokozott lánctartás
  • Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Jobb tömítés és jobb forgás
  • Kis csapágyas alsó keret
  • Kompatibilis a 148 mm-es hátsó sarutávú Boost kompatibilis vázakkal (FC-M8000-B1/B2)
tömeg
  • 950 g (FC-T780)
  • 965 g (FC-T781, 48-36-26 fog)
  • 940 g (FC-T781, 44-32-24 fog)
  • 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
  • 695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
  • 680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)
színválaszték
  • Ezüst
  • Fekete
 
középcsapágy
  • SM-BB70
  • SM-BB71-41A