Termék összehasonlítás

Shimano XTR 2010 Shimano XTR karbon 2010
Shimano XTR Shimano XTR karbon
Ár 45.000 Ft 60.000 Ft
Értékelés
33 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
4 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
típusszám
  • RD-M970-GS/SGS Low Normal
  • RD-M971-GS/SGS Top Normal
  • RD-M972-GS
  • RD-M972-SGS
fokozatszám

9

9

rugóirány
  • normál (RD-M971-GS/SGS)
  • fordított (RD-M970-GS/SGS)

normál

váltókanál hossz
  • GS (rövid)
  • SGS (hosszú)
  • GS (rövid)
  • SGS (hosszú)
lánc kompatibilitás

Shimano HG

Shimano HG

legnagyobb lánckerék

34 fog

36 fog

legkisebb lánckerék

11 fog

11 fog

max. első fogkülönbség

22 fog

22 fog

teljes kapacitás
  • 35 fog (GS)
  • 45 fog (SGS)
  • 35 fog (GS)
  • 45 fog (SGS)
váltótest
  • színre anodizált, hidegen kovácsolt alumínium váltóház és külső lemez
  • dupla tömítőgyűrűs forgásponttömítés
  • színre anodizált, hidegen kovácsolt alumínium váltóház és külső lemez
  • dupla tömítőgyűrűs forgásponttömítés
váltókanál

anodizált alumínium

karbon

váltógörgő
  • mindkét váltógörgő vízzáró csapágyazású
  • rozsdamentes acél csavarral
  • mindkét váltógörgő vízzáró csapágyazású
  • rozsdamentes acél csavarral
további információk

RD-M970-GS/SGS Low Normal hátsó váltó

  • a Low Normal rendszerű hátsó váltó biztosítja a legfinomabb működést, még nyomaték alatt történő váltás esetén is
  • javasolt Dual Control fékváltókarral használni
  • a rendkívül szélesen elhelyezett forgáspont fokozza a merevséget

RD-M971-GS/SGS Top Normal hátsó váltó

  • Top Normal rendszer pontos felfelé váltást biztosít, és nagyobb biztonságot ad a vészhelyzetekben
  • az extrém kerékpárosok kedvence a hagyományos rugóirányú váltó, melyhez RapidFire Plus váltókarok ajánlottak
  • az ugyancsak rendkívül szélesen elhelyezett forgáspont fokozza a merevséget
  • Shadow hátsó váltó kialakítás
  • az alacsony profilkialakítás, illetve a Top Normal rugóirány az agresszív kerékpározási stílusnak kedvez
  • vázvonalba simuló, egyrugós kialakítás ezért nem érintkezik a láncvillával, finom, csendes haladást tesz lehetővé
  • megnövelt tartósság
  • közvetlen bovdenbecsatlakoztatás, így elkerülhető a bovdenház sérülése, megbízhatóbb működést biztosít
  • erősebb pozícionáló rugó határozottabb, pontosabb váltást eredményez
tömeg
  • 197 (RD-M970-GS)
  • 199 (RD-M970-SGS)
  • 197 (RD-M971-GS)
  • 199 (RD-M970-SGS)
  • 180 (RD-M972-GS)
  • 182 (RD-M972-SGS)