Termék összehasonlítás

Mavic Crosstrail Disc 2012 Shimano WH-MT68 2014
Mavic Crosstrail Disc Shimano WH-MT68
Ár 127.000 Ft 120.000 Ft
Értékelés
4 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
még nincs vélemény
modellnév

Crosstrail

  • WH-MT68-F15
  • WH-MT68-R
  • WH-MT68-R12
felnik
  • Maxtal alapanyag
  • SUP - Soudé Usiné Process – sikra csiszolt hegesztett felni
  • FORE - speciális Mavic UST küllőfuratrendszer
  • Tárcsafék specializált felniprofil
  • UST
  • 19 mm széles, asszimetrikus
  • ETRTO méret: 559x19C
  • 25,8 mm széles
  • 20,5 mm magas
küllők

acél

  • 2,0-1,8-2,0
  • egyenes fejű
küllőszám

24

24

fűzési mód  

2 kereszt

agyak
  • Alumínium agytest
  • Acél tengely
  • FTS-X - Force Transfer System X – megerősített szabadonfutó rendszer
  • Elöl 15 mm-es tengely
  • 36 reteszelés/fordulat
csapágyazás
  • QRM - Mavic High Qulity Berings – elismerten magas minőségű tömített golyóscsapágyak

Kónuszos golyóscsapágy

színválaszték

Fekete

  • fekete-ezüst
  • fehér-fekete
tömeg (g/pár)

1685

 
tömeg
  • ELső: 760
  • Hátsó: 925
  • 910 g (WH-MT68-F15)
  • 1050 g (WH-MT68-R)
  • 1090 g (WH-MT68-R12)
további információk
  • Center Lock és 6 csavaros változat
  • FTS-X - Force Transfer System X – megerősített szabadonfutó rendszer
  • FORE - speciális Mavic UST küllőfuratrendszer
  • ISM - Inter Spoke Milling – speciális marással kialakított felnisúlycsökkentés
  • MAXTAL - könnyű és merev felni Mavic által szabadalmaztatott alumínium ötvözetből
  • QRM - Mavic High Qulity Berings – elismerten magas minőségű tömített golyóscsapágyak
  • SUP - Soudé Usiné Process – sikra csiszolt hegesztett felni
  • UST - Universal Standard for Tubeless – tömlőnélküli rendszer
  • A legkeményebb hegyi ösvényekkel is megbirkózik
  • A SHIMANO által tervezett, szabadalmaztatott tömítésű belső nélküli rendszer
  • 25,8 mm széles abroncsprofil (21C)
  • UST belső nélküli köpennyel kompatibilis
  • A gyors dupla karmos reteszelésű hátsó agy optimális húzóerőt garantál
  • Kétszer keresztezett érintő és radiális küllőfűzés optimalizálja a torziós merevséget
  • A 12 mm-es hátsó E-thru merev átütőtengely javítja a fogaskoszorú és a féktárcsa pontos működését
  • A 15 mm-es első E-Thru merev tengely minimálisra csökkenti a felfüggesztés kihajlását
  • A Center lock gyors, egyszerű, kis tömegű és hatékony féktárcsa-rögzítési módszer
  • Hagyományos golyóscsapágyas rendszer magas szintű kettős tömítéssel