|
modellnév |
- WH-M785-F15
- WH-M785-F
- WH-M785-R
- WH-M785-F15-275
- WH-M785-F-275
- WH-M785-R-275
- WH-M785-R12-275
- WH-M785-F-29
- WH-M785-F15-29
- WH-M785-R-29
- WH-M785-R12-29
- WH-M788-F15
- WH-M788-R12
- WH-M788-R
|
|
felnik |
- UST
- drótperemes
- 26"
- 27,5" (650B)
- 29"
|
|
küllők |
- Húzott (2,0-1,5-2,0)/ körkeresztmetszetű (M785)
- Húzott (2,0-1,8-2,0)/ körkeresztmetszetű (M788)
|
|
küllőszám |
24 |
24 |
fűzési mód |
- kétszer keresztezett
- egyenes fejű küllők
|
|
agyak |
első:
- agytest: anyaga alumínium/anodizált
- csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy
További információk: Kónuszos golyóscsapágy-kialakítás kettős tömítéssel. Sárnak és víznek jobban ellenálló tömítés
hátsó:
- fogaskoszorú (fokozat): 8/9/10
- agytest anyaga: alumínium/anodizált
- csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy
- további információk Hibrid kúpos alap integrált alumínium testtel, acél golyóscsapággyal (M785-R, M785-R-275, M785-R-29, M788-R,)
Fokozott stabilitás és teljesítmény az E-thru rendszernek köszönhetően (M785-R12, M785-R12-275, M785-R12-29, M788-R12)
Kónuszos golyóscsapágy-kialakítás kettős tömítéssel
Gyors reteszelés (36/fordulat)
A sárnak és víznek jobban ellenálló tömítés
|
|
csapágyazás |
golyóscsapágy |
ipari csapágyazás |
színválaszték |
fekete-fehér |
|
tömeg (g/pár) |
|
1915 |
tömeg |
- 710 g (WH-M785-F)
- 710 g (WH-M785-F15)
- 915 g (WH-M785-R)
- 803 g (WH-M785-F-275)
- 806 g (WH-M785-F15-275)
- 968 g (WH-M785-R-275)
- 999 g (WH-M785-R12-275)
- 840 g (WH-M785-F-29)
- 840 g (WH-M785-F15-29)
- 990 g (WH-M785-R-29)
- ???? g (WH-M785-R12-29)
- 775 g (WH-M788-F15)
- 980 g (WH-M788-R)
- 1020 g (WH-M788-R12)
|
|
további információk |
M788:
- Kemény 25,8 mm széles abroncsprofil (21C)
- Szabadalmaztatott rendkívül kis falvastagságú, T-anyával megerősített abroncs
- A gyors dupla karmos reteszelésű hátsó agy optimális húzóerőt garantál
- Kétszer keresztezett érintő és radiális küllőfűzés optimalizálja a torziós merevséget
- UST belső nélküli köpennyel kompatibilis
- A 12 mm-es hátsó E-thru merev átütőtengely javítja a fogaskoszorú és a féktárcsa pontos működését
- A 15 mm-es első E-Thru merev tengely minimálisra csökkenti a felfüggesztés kihajlását
- A Center lock gyors, egyszerű, kis tömegű és hatékony féktárcsa-rögzítési módszer
- Hagyományos golyóscsapágyas rendszer magas szintű kettős tömítéssel
M785:
- 27,5 collos (650B) új változattal egészült ki
- Könnyű UST belső nélküli abroncs, amely abroncsszalag nélkül használható
- A gyorsabban reteszelő szabadonfutó-mechanika (36/360°) tökéletes húzóerőt garantál
- 9 mm-es alumínium tengely
- Hátsó 12 mm-es E-thru átütőtengely (27,5 és 29 collos)
- Állítható csapágyazás
- Hagyományos golyóscsapágy kontakt tömítéssel
- CENTER LOCK tárcsarögzítés
- 559 x 19c
|
- első tengely: gyorszáras vagy 15 mm-es átütő tengelyes (adapterezhető)
- hátsó tengely: gyorszáras, 135 vagy 142 mm-es papucstávhoz (adapterezhető)
|