Termék összehasonlítás

Shimano Deore XT 2014 Fulcrum Red Power 29 XL 2013
Shimano Deore XT Fulcrum Red Power 29 XL
Ár 84.000 Ft 82.000 Ft
Értékelés
5 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
modellnév
  • WH-M785-F15
  • WH-M785-F
  • WH-M785-R
  • WH-M785-F15-275
  • WH-M785-F-275
  • WH-M785-R-275
  • WH-M785-R12-275
  • WH-M785-F-29
  • WH-M785-F15-29
  • WH-M785-R-29
  • WH-M785-R12-29
  • WH-M788-F15
  • WH-M788-R12
  • WH-M788-R
 
felnik
  • UST
  • drótperemes
  • 26"
  • 27,5" (650B)
  • 29"
 
küllők
  • Húzott (2,0-1,5-2,0)/ körkeresztmetszetű (M785)
  • Húzott (2,0-1,8-2,0)/ körkeresztmetszetű (M788)
 
küllőszám

24

24

fűzési mód
  • kétszer keresztezett
  • egyenes fejű küllők
 
agyak

első:

  • agytest: anyaga alumínium/anodizált
  • csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy További információk: Kónuszos golyóscsapágy-kialakítás kettős tömítéssel. Sárnak és víznek jobban ellenálló tömítés

hátsó:

  • fogaskoszorú (fokozat): 8/9/10
  • agytest anyaga: alumínium/anodizált
  • csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy
  • további információk Hibrid kúpos alap integrált alumínium testtel, acél golyóscsapággyal (M785-R, M785-R-275, M785-R-29, M788-R,) Fokozott stabilitás és teljesítmény az E-thru rendszernek köszönhetően (M785-R12, M785-R12-275, M785-R12-29, M788-R12) Kónuszos golyóscsapágy-kialakítás kettős tömítéssel Gyors reteszelés (36/fordulat) A sárnak és víznek jobban ellenálló tömítés
 
csapágyazás

golyóscsapágy

ipari csapágyazás

színválaszték

fekete-fehér

 
tömeg (g/pár)  

1915

tömeg
  • 710 g (WH-M785-F)
  • 710 g (WH-M785-F15)
  • 915 g (WH-M785-R)
  • 803 g (WH-M785-F-275)
  • 806 g (WH-M785-F15-275)
  • 968 g (WH-M785-R-275)
  • 999 g (WH-M785-R12-275)
  • 840 g (WH-M785-F-29)
  • 840 g (WH-M785-F15-29)
  • 990 g (WH-M785-R-29)
  • ???? g (WH-M785-R12-29)
  • 775 g (WH-M788-F15)
  • 980 g (WH-M788-R)
  • 1020 g (WH-M788-R12)
 
további információk

M788:

  • Kemény 25,8 mm széles abroncsprofil (21C)
  • Szabadalmaztatott rendkívül kis falvastagságú, T-anyával megerősített abroncs
  • A gyors dupla karmos reteszelésű hátsó agy optimális húzóerőt garantál
  • Kétszer keresztezett érintő és radiális küllőfűzés optimalizálja a torziós merevséget
  • UST belső nélküli köpennyel kompatibilis
  • A 12 mm-es hátsó E-thru merev átütőtengely javítja a fogaskoszorú és a féktárcsa pontos működését
  • A 15 mm-es első E-Thru merev tengely minimálisra csökkenti a felfüggesztés kihajlását
  • A Center lock gyors, egyszerű, kis tömegű és hatékony féktárcsa-rögzítési módszer
  • Hagyományos golyóscsapágyas rendszer magas szintű kettős tömítéssel

M785:

  • 27,5 collos (650B) új változattal egészült ki
  • Könnyű UST belső nélküli abroncs, amely abroncsszalag nélkül használható
  • A gyorsabban reteszelő szabadonfutó-mechanika (36/360°) tökéletes húzóerőt garantál
  • 9 mm-es alumínium tengely
  • Hátsó 12 mm-es E-thru átütőtengely (27,5 és 29 collos)
  • Állítható csapágyazás
  • Hagyományos golyóscsapágy kontakt tömítéssel
  • CENTER LOCK tárcsarögzítés
  • 559 x 19c
  • első tengely: gyorszáras vagy 15 mm-es átütő tengelyes (adapterezhető)
  • hátsó tengely: gyorszáras, 135 vagy 142 mm-es papucstávhoz (adapterezhető)