Termék összehasonlítás

Shimano XTR 2014 Fulcrum Racing Zero Nite 2022
Shimano XTR Fulcrum Racing Zero Nite
Ár 461.000 Ft 450.000 Ft
Értékelés
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
modellnév
  • WH-M980-F15-29
  • WH-M980-R15-29
  • WH-M980-R-29
  • WH-M985-F15
  • WH-M985-F
  • WH-M985-R
  • WH-M988-F15
  • WH-M988-R12
  • WH-M988-R
 
felnik

M980:

  • Extrakönnyű, 276 g-os tiszta karbonszálas aszimmetrikus abroncs
  • Magasság /szélesség: 23 mm/26 mm
  • Szingós

M985, M988:

  • UST
  • 559 x 19C (WH-M985)
  • 559 X 21C (WH-M988)
  • Szkandiumötvözet
  • Anodizált
  • Magasság /szélesség: 21 mm/23,3 mm (WH-M985)
  • Magasság /szélesség: 22 mm/26.4 mm (WH-M985)
  • Forrasztott megerősítés
  • Aluminium (6082, T6 Pre-Aging)
  • magasság: elöl: 27 mm - hátul: 30 mm
  • szélesség: 22,5 mm, ETRTO 17C
küllők
  • Húzott (2,0-1.5-2,0) / körkeresztmetszet (WH-M985)
  • Húzott (2,0-1.8-2,0) / körkeresztmetszet (WH-M988)
 
küllőszám
  • 28 (M980)
  • 24 (M985, M988)
  • elöl 16
  • hátul 21
fűzési mód
  • kétszer keresztezett
  • radiális
 
agyak

első:

  • agytest anyaga: Alumínium/anodizált
  • csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy Kónuszos csapágyazás magasszintű kettős tömítéssel Nagyfokú merevség, kis tömeg, 14 mm-es alu tengely patentszárral CENTER LOCK tárcsarögzítő-rendszer

hátsó:

  • agytest anyaga: Alumínium-anodizált, titán kazettatest
  • csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy
  • további információk Hibrid kónuszrendszer (WH-M980-R-29, WH-M985-R, WH-M988-R: bal oldal) Kónuszos csapágyazás magas szintű kettős tömítéssel Titán szabadonfutó-test Nagyfokú merevség, kis tömeg, 14 mm-es alu tengely patentszárral (WH-M980-R-29, WH-M985-R, WH-M988-R) Gyors reteszelést biztosító szabadonfutó mechanika (36/fordulat) CENTER LOCK tárcsarögzítő-rendszer
 
színválaszték

fekete-fehér

 
tömeg
  • 596 g (WH-M980-F15-29)
  • 766 g (WH-M980-R12-29)
  • 725 g (WH-M980-R-29)
  • 679 g (WH-M985-F)
  • 679 g (WH-M985-F15)
  • 807 g (WH-M985-R)
  • 759 g (WH-M988-F15)
  • 889 g (WH-M988-R)
  • 937 g (WH-M988-R12)
 
további információk

M988, M985:

  • Szuperkönnyű, kemény szkandium ötvözet abroncs
  • Szabadalmaztatott rendkívül kis falvastagságú, T-anyával megerősített abroncs
  • A gyors dupla karmos reteszelésű titán hátsó agy optimális húzóerőt garantál
  • Kétszer keresztezett érintő és radiális küllőfűzés optimalizálja a torziós merevséget
  • UST belső nélküli köpennyel kompatibilis
  • A 12 mm-es hátsó E-thru merev átütőtengely javítja a fogaskoszorú és a féktárcsa pontos működését
  • A 15 mm-es első E-Thru merev tengely minimálisra csökkenti a felfüggesztés kihajlását
  • A Center lock gyors, egyszerű, kis tömegű és hatékony féktárcsa-rögzítési módszer
  • Hagyományos golyóscsapágyas rendszer magas szintű kettős tömítéssel

M980:

  • Extrakönnyű abroncsos szingós kerék, XC versenyhez optimalizált kivitel
  • Extrakönnyű, 276 g-os tiszta karbonszálas aszimmetrikus abroncs
  • Kétszer keresztezett érintő és radiális küllőfűzés optimalizálja a torziós merevséget
  • A gyors dupla karmos reteszelésű titán hátsó agy optimális húzóerőt garantál
  • Hagyományos golyóscsapágyas rendszer magas szintű kettős tömítéssel
  • A Center lock gyors, egyszerű, kis tömegű és hatékony féktárcsa-rögzítési módszer