|
modellnév |
- WH-M980-F15-29
- WH-M980-R15-29
- WH-M980-R-29
- WH-M985-F15
- WH-M985-F
- WH-M985-R
- WH-M988-F15
- WH-M988-R12
- WH-M988-R
|
SC 55 DISC |
felnik |
M980:
- Extrakönnyű, 276 g-os tiszta karbonszálas aszimmetrikus abroncs
- Magasság /szélesség: 23 mm/26 mm
- Szingós
M985, M988:
- UST
- 559 x 19C (WH-M985)
- 559 X 21C (WH-M988)
- Szkandiumötvözet
- Anodizált
- Magasság /szélesség: 21 mm/23,3 mm (WH-M985)
- Magasság /szélesség: 22 mm/26.4 mm (WH-M985)
- Forrasztott megerősítés
|
55 mm magasságú karbon |
küllők |
- Húzott (2,0-1.5-2,0) / körkeresztmetszet (WH-M985)
- Húzott (2,0-1.8-2,0) / körkeresztmetszet (WH-M988)
|
Aero |
küllőszám |
- 28 (M980)
- 24 (M985, M988)
|
24 |
fűzési mód |
- kétszer keresztezett
- radiális
|
2 kereszt |
agyak |
első:
- agytest anyaga: Alumínium/anodizált
- csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy
Kónuszos csapágyazás magasszintű kettős tömítéssel
Nagyfokú merevség, kis tömeg, 14 mm-es alu tengely patentszárral
CENTER LOCK tárcsarögzítő-rendszer
hátsó:
- agytest anyaga: Alumínium-anodizált, titán kazettatest
- csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy
- további információk Hibrid kónuszrendszer (WH-M980-R-29, WH-M985-R, WH-M988-R: bal oldal)
Kónuszos csapágyazás magas szintű kettős tömítéssel
Titán szabadonfutó-test
Nagyfokú merevség, kis tömeg, 14 mm-es alu tengely patentszárral (WH-M980-R-29, WH-M985-R, WH-M988-R)
Gyors reteszelést biztosító szabadonfutó mechanika (36/fordulat)
CENTER LOCK tárcsarögzítő-rendszer
|
- Vision DP 4 ipari csapágyas hátsó
- Vision DP 2 ipari csapágyas első
|
csapágyazás |
|
ipari csapágyazás |
színválaszték |
fekete-fehér |
fekete |
tömeg (g/pár) |
|
1680 |
tömeg |
- 596 g (WH-M980-F15-29)
- 766 g (WH-M980-R12-29)
- 725 g (WH-M980-R-29)
- 679 g (WH-M985-F)
- 679 g (WH-M985-F15)
- 807 g (WH-M985-R)
- 759 g (WH-M988-F15)
- 889 g (WH-M988-R)
- 937 g (WH-M988-R12)
|
|
további információk |
M988, M985:
- Szuperkönnyű, kemény szkandium
ötvözet abroncs
- Szabadalmaztatott rendkívül kis falvastagságú,
T-anyával megerősített abroncs
- A gyors dupla karmos reteszelésű titán hátsó agy
optimális húzóerőt garantál
- Kétszer keresztezett érintő és radiális küllőfűzés
optimalizálja a torziós merevséget
- UST belső nélküli köpennyel kompatibilis
- A 12 mm-es hátsó E-thru merev átütőtengely javítja a
fogaskoszorú és a féktárcsa pontos működését
- A 15 mm-es első E-Thru merev tengely minimálisra
csökkenti a felfüggesztés kihajlását
- A Center lock gyors, egyszerű, kis tömegű és hatékony
féktárcsa-rögzítési módszer
- Hagyományos golyóscsapágyas rendszer magas szintű
kettős tömítéssel
M980:
- Extrakönnyű abroncsos szingós kerék, XC versenyhez optimalizált kivitel
- Extrakönnyű, 276 g-os tiszta karbonszálas aszimmetrikus abroncs
- Kétszer keresztezett érintő és radiális küllőfűzés optimalizálja a torziós merevséget
- A gyors dupla karmos reteszelésű titán hátsó agy optimális húzóerőt garantál
- Hagyományos golyóscsapágyas rendszer magas szintű kettős tömítéssel
- A Center lock gyors, egyszerű, kis tömegű és hatékony féktárcsa-rögzítési módszer
|
|