Termék összehasonlítás

Shimano XTR 2020 Shimano Deore XT 2020
Shimano XTR Shimano Deore XT
Ár 412.000 Ft 171.000 Ft
Értékelés
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
5 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
modellnév
  • WH-M9000-TU-F15-29
  • WH-M9000-TU-R-29
  • WH-M9000-TU-R12-29
  • WH-M9000-TL-F15-275
  • WH-M9000-TL-R-275
  • WH-M9000-TL-R12-275
  • WH-M9000-TL-F15-29
  • WH-M9000-TL-R-29
  • WH-M9000-TL-R12-29
  • WH-M9020-TL-F15-275
  • WH-M9020-TL-R12-275
  • WH-M9020-TL-F15-29
  • WH-M9020-TL-R12-29
  • WH-M8000-TL-F-275/F15-275/R-275/R12-275
  • WH-M8000-TL-F-29/F15-29/R-29/R12-29
  • WH-M8020-TL-F15-275/R12-275
  • WH-M8020-TL-F15-29/R12-29
  • WH-M81200
felnik  
  • UST
  • drótperemes
  • 27,5" (650B)
  • 29"
küllők  
  • Húzott (2,0-1,5-2,0)/ körkeresztmetszetű (M785)
  • Húzott (2,0-1,8-2,0)/ körkeresztmetszetű (M788)
küllőszám

28

24

fűzési mód  
  • kétszer keresztezett
  • egyenes fejű küllők
agyak

Shimano XTR

első:

  • agytest: anyaga alumínium/anodizált
  • csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy További információk: Kónuszos golyóscsapágy-kialakítás kettős tömítéssel. Sárnak és víznek jobban ellenálló tömítés

hátsó:

  • fogaskoszorú (fokozat): 8/9/10
  • agytest anyaga: alumínium/anodizált
  • csapágyazás: Kónuszos golyóscsapágy
  • további információk Hibrid kúpos alap integrált alumínium testtel, acél golyóscsapággyal (M785-R, M785-R-275, M785-R-29, M788-R,) Fokozott stabilitás és teljesítmény az E-thru rendszernek köszönhetően (M785-R12, M785-R12-275, M785-R12-29, M788-R12) Kónuszos golyóscsapágy-kialakítás kettős tömítéssel Gyors reteszelés (36/fordulat) A sárnak és víznek jobban ellenálló tömítés
csapágyazás

Kónuszos golyóscsapágy

golyóscsapágy

színválaszték

fekete

fekete-fehér

tömeg
  • WH-M9000-TU-F15-29: 586 g
  • WH-M9000-TU-R-29: 722 g
  • WH-M9000-TU-R12-29: 719 g
  • WH-M9000-TL-F15-275: 716 g
  • WH-M9000-TL-R-275: 849 g
  • WH-M9000-TL-R12-275: 849 g
  • WH-M9000-TL-F15-29: 752 g
  • WH-M9000-TL-R-29: 885 g
  • WH-M9000-TL-R12-29: 885 g
  • WH-M9020-TL-F15-275: 740 g
  • WH-M9020-TL-R12-275: 869 g
  • WH-M9020-TL-F15-29: 766 g
  • WH-M9020-TL-R12-29: 894 g
  • 710 g (WH-M785-F)
  • 710 g (WH-M785-F15)
  • 915 g (WH-M785-R)
  • 803 g (WH-M785-F-275)
  • 806 g (WH-M785-F15-275)
  • 968 g (WH-M785-R-275)
  • 999 g (WH-M785-R12-275)
  • 840 g (WH-M785-F-29)
  • 840 g (WH-M785-F15-29)
  • 990 g (WH-M785-R-29)
  • ???? g (WH-M785-R12-29)
  • 775 g (WH-M788-F15)
  • 980 g (WH-M788-R)
  • 1020 g (WH-M788-R12)
további információk

WH-M9000-TU-F15-29/R-29/R12-29

  • 150 g-mal kisebb tömegű abroncs biztosít maximális gyorsulást a karbon bevonatos belső nélküli abroncshoz viszonyítva (az M9000-TL-29-cel szemben)
  • Nagyfokú erő és merevség (28 küllő)
  • 33 g-mal könnyebb 12 mm-es hátsó alumínium tengely (az M988-hoz viszonyítva)

WH-M9000-TL-F15-275/R-275/ R12-275/F15-29/R-29/R12-29, WH-M9020-TL-F15-275/R12-275/F15-29/R12-29

  • Belső nélküli karbon bevonatos alumínium
  • Szuperkönnyű abroncs, ugyanolyan tartós, mint az alumínium
  • 2 abroncsszélesség opció 20C az XC-hez (WH-M9000) 24C a terep/enduro (Trail/Enduro) alkalmazáshoz (WH-M9020) elöl 28, hátul 28 húzott küllő
  • Új könnyű csapágy- és tengely rendszer
  • 33 g-mal könnyebb 12 mm-es hátsó alumínium tengely (az M988-hoz viszonyítva)

WH-M8000

  • Jobb gyorsítás és akadálymentesebb forgás
  • 40 g-mal könnyebb 20C eltolt abroncs
  • Első: Gyorskioldó zár (QR) és E-THRU
  • Hátsó: Gyorskioldó zár (QR) és E-THRU
  • Kiemelkedő merevség és tartósság
  • 28 db húzott küllő (elöl és hátul)
  • Eltolt abroncs kivitel, amely kiegyensúlyozottabb küllőterhetést, tartósabb konstrukciót eredményez

WH-M8020

  • Megnövelt abroncs keménység a jobb vonóerő érdekében
  • 24 C széles profilú eltolt abroncs
  • Első: E-THRU
  • Hátsó: E-THRU
  • 28 db húzott küllő (elöl és hátul)
  • Eltolt abroncs kivitel, amely tartósabb konstrukciót eredményez