további információk |
BR-M987:
- Pihekönnyű optimalizált anyag és szerkezet
Magnézium BL/BR (kar és rotor),karbon kar, titán alkatrészek
40 g-mal könnyebb (M987 szett (G01A műgyanta
fékbetét, adapter nélkül, előre, 800 mm, post-mount,
RT99-s) az M985 szettel összehasonlítva)
- Kifinomult munkahenger tömítő felépítésű karral (BL)
- Optimális hajlás, kisebb veszteség a továbbfejlesztett
fő munkahenger és dugattyú kivitelnek köszönhetően
(szabad elmozdulás, merevség)
- Ergonomikus kar kialakítás, elfordulás
- Teljeskörűen tervezett hőelvezetés
- I-spec-kompatibilis
- Ice-Technology fékbetéttel kompatibilis
- Fékkartávolság-állító (szerszám)
- Könnyű és tiszta légtelenítés
Egyirányú feltöltésű féktest
Tölcséres légtelenítés
- Tömeg: 186 g (BR-M987, Első és hátsó műgyanta
fékbetét)
BR-M985:
- Új SERVO WAVE húzásmechanika
Gyorsabb fogáspontelérés, 25%-kal nagyobb hatásfok és
kisebb holtjáték az agresszív kerékpározás elősegítésére
- Finoman szabályozható kartávolság és holtjáték
Könnyen és széles intervallumban beállítható karhelyzet
- 14 mm-es, extra-széles fékkarkialakítás ergonomikus
forgásponttal
- "Ice-Technologies" fékbetét
Megbízható fékhatás még a hosszú és technikás
lejtmeneteken is
- fékpofa hőelvezető bordákkal
- I-spec-kompatibilis
- Tömeg:
195 g (BL-M988-B)
190 g (BR-M985, Első és hátsó műgyanta fékbetét)
220 g (BR-M985, Első és hátsó hűtőbordás műgyanta fékbetét)
F01A műgyanta fékpofa
F03C fémszemcsés fékpofa
G01A műgyantás fékpofa
G03Ti fémszemcsés fékpofa
- Pihekönnyű titán hátlap
- Az SM-MA90 típushoz nemzetközi szabvány rögzítéssel is
|
|