|
típus |
hidraulikus |
- M9100 XC verseny
- M9120 Enduro / Trail
|
fékkar anyaga |
karbon kar, alumínium ház |
magnézium ház |
féktest anyaga |
2 részes forgácsolt alumínium |
magnézium |
fékpofa típusa |
Organikus |
- alu lapos (M9000)
- Ice Tech hűtőbordás (M9020)
|
olaj típusa |
DOT 5.1 |
ásványi |
féktárcsa mérete |
|
|
szín |
|
|
dugattyúk száma |
4 |
2 |
állítási lehetőség |
- nyomáspont és banjo állítás
- fékkar távolság
|
fékkar elérés |
szimmetrikus fékkar |
|
nem |
fékpofa utánállítás |
|
automatikus |
féktárcsa felfogatás |
6 csavaros |
Center lock |
tömeg |
340 g első, PM, tárcsa: 160mm |
- 316 g (M9000 első)
- 360 g (M9020 első)
|
további információk |
- Hátulról cserélhető fékbetét
- Új, rejtett olajtartály és továbbfejlesztett hardver
- Karbon fékkar, alu fékkar test, integrált fékkar távolság állítás
- Fogáspont állítás
- 4 dugattyús féktest, állítható kábel csatlakozással
- Matchmaker X kompatibilis
- Tárcsa: HS1 féktárcsa
|
M9000
- Verseny áttételi arány ami az M987-tel azonos
- Könnyű kivitel, magnézium féktest és fő munkahenger
- CFRP karkialakítás
- Titán rögzítő csavarok
- Jobb fékerőszabályzás és irányítás
-A fék, fékcső és kar kiegyensúlyozott
merevsége
- Szigetelt dugattyú (GFRP) és szigetelő fékbetét bevonat,
valamint ICE TECHNOLOGY FREEZA féktárcsa: Az M987-hez viszonyítva jobb hőállóság
- Az I-spec ll keskeny bilincs növeli a kormányon lévő terület nagyságát
M9020
- Enduro/Trail használathoz kapcsolódó átviteli arány
- Új Servo Wave akadálymentes emelő
- Jobb fékerőszabályzás és reakciókészség
- Nagy merevségű alumínium féktest
- Rövid fékkar ergonomikus forgásponttal
- Új CFRP/könnyűfém szerkezet
- Rövidebb holtjáték
- A jobb hőszabályzás állandó teljesítményt biztosít
extrém körülmények között is
- Új szigetelt fékbetét bevonat
- Szigetelt dugattyú (GFRP)
- I-spec ll
|