Giant DH Team DH/FR össztelós váz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 440.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Charley Brown avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Alacsony súlypont

DH-ra tökéletes geometria (amire tervezték tényleg arra is való)

Nagyon finom mozgás

Jó súly

Nagyon merev

Nagyon jól irányítható

 

Hátrány

100mm-es középrész, ami alacsony emberek számára kényelmetlen, mert terpeszben kell szinte tekerni

Az új ára Magyar pénztárcához képest igen borsos

Tapasztalat

2002-es váz, amihez használtan jutottam hozzá még 2003-ban. Marzocchi Shiver WC DH (2001-es, első Shiver széria) telóval használtam. Nagyon jó DH váz.

A középrésze 100mm-es, így kevés monoblock jöhet számításba, ami Magyarországon azért probléma, mert sokszor még 1 standard alkatrész felhajtása is körülményes.

Erre ajánlom

DownHill

Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Ez egy nagyon pöpec váz.

Én Fox 40-el próbáltam, és azt kell mondjam beszarás milyen jó.

Alacsony súlypont, versenygeometria, DH-ra termett.

Nagyon merev az egész konstrukció. Én a Fekete-sárga Team színűvel mentem. Etalon hegesztések, tartós festés, nem túl alacsony monoblokk, korrekt vázméret.   

 

Hátrány
Drága mint a gyémánt. Nagyon széles monoblokkház. 
Tapasztalat
Szerintem ez a váz csak Josh Bendernek nem lenne jó.
Erre ajánlom
DH, FR, XFR
Szerinted hasznos?

Ruszki Bélabá avatar
Ruszki Bélabá
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó geometria és kivitelezés, a súlypont ott van, ahol kell, nagyon finom mozgása van és erős váz, igaz ez érződik a súlyán is.
Hátrány
100mm-es középrész.
Tapasztalat
Minden váznak (akár DH, akár CC, akármilyen összetelós) ilyen tökéletessen eltalált súlyponttal kellene rendelkeznie! Ha 73 vagy 68mm-es lenne a középrésze, akkor tökéletes lenne. 18kg körüli gépet simán lehet belőle építeni, ha költ rá az ember (gondolok itt: titán rugó, Race Face NorthShore ISIS hajtókar, 2005-ös titán rugós Boxxer teló, Formula B4 Racing (a 4 dugattyús DH/FR fék) fékek, stb.). A Manitou rugóstag elég nehéz, amivel szerelték gyárilag (első szériában Rock Shox Pro Deluxe volt benne), célszerű kicserélni valami könyebb rugóstagra, de természetessen spirálrugósra! Pl.: Progressive Suspension 5th Element Coil, Fox DHX 5.0 Coil.
Erre ajánlom
DH versenyzésre tuti, hiszen arra készült, de FR-ra is jó, ha lejtőzésre használod.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

relli avatar
relli
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ez egy fantasztikus váz csak az a baja hogy sok rajta a csavar és hamar lazulnak és állandóan ellenőrizni kell.pl.: az eggyik csavart csak úgy lehet meghúzni hogyha kiveszed az egész rugóstagot... szerintem gyönyörű egy váz ,szuperul mozog. olyan mint egy igazi TANK!!! imádom!!!sose akarok tőle megválni
Hátrány
nehéz!!!! az említettek a rugóstagoknál!!!
Tapasztalat
aki teheti szerezze meg!
Erre ajánlom
csak dh!!!(freeride)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant DH Team termékkel kapcsolatban: