Merida Big Air Comp DH/FR össztelós váz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Charley Brown avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mászni és lejtőzni is lehet vele.

1 forgáspontos verziójához volt szerencsém (Big Air Pro) és annak nagyon finoman mozgott a fara.

Hátrány

Nyeregcsövet a kialakítás miatt vagy méretre vágod vagy teleszkópos megoldású nyeregcsövet használsz és akkor van lehetőség az ülésmagasság állítására elég tág határok között. A Titec féle dupla csöves és gyorszáras megoldás olcsóbb, mint a Crank Brothers Joplyn féle kormányról szabályozható telós nyeregcső, igaz ahoz le kell szálni és meg kell állni, hogy állítani lehessen rajta.

Tapasztalat

Leszögezném, hogy ez nem DH/FR váz.

Az 1 forgáspontos verziójú vázszett bolti ára kb. 190ezer Ft volt (Big Air Pro).

Arra a célra, amire tervezte a gyártó teljesen megfelel.

Psylo áttütős telóval és valami jó rugóstaggal (pl.: Rock Shox Sid Dual Air vagy Fox Float RL), minimum XT hajtó és váltó rendszerrel, jó tárcsafékekkel nagyon kellemes kis gép.

Jó erős közepes váz, amit ajálok annak, aki túrázgatni és enyhe lejtőzésre használja, vagyis amire a gyártó is ajálja.

Erre ajánlom

XC, CC, Enduro, All Mountain, enyhe lejtőzés.

5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nos én csak a vázról nyilatkoznék lévén csak azt próbáltam. Ez egy egyedi építésű Big Air volt, még az egy forgáspontos. Nem a gyári hanem egy túlfolyós X-fusion taggal, és most kapaszkodjatok meg egy RST Sigma telóval. Alapvetően ez egy XC, enduro össztelós váz. Nem éppen ilyen vázba illik az ilyen brutális teló. Mindegy a tulajának tetszett. A váz elég jól mozgott, főleg a jobb tagnak köszönhetően. Elég nagy tengelytávval rendelkezett eme gépcsoda, ezért kevésbé volt fordulékony. A hegesztései Merida szintűek voltak, szépek, és egyenletesek. A váz első háromszöge elég merev volt a hátulja már kevésbé. A monoblokk ház kissé magas volt köszönhetően a nagy telónak:D.  Érdekes élmény volt vele menni. (Alapvetően pozitív élmény, mivel akkor nekem még merevfarú vázam volt.)      
Hátrány
Nem túl merev hátsó háromszög. "Méretre kell vágni a nyeregcsövet váz." :D
Tapasztalat
Kipróbálnék egy Merida Nighthawk-ot is, ami ettől a váztól abban tér el, hogy egy lengőkaros.:D
Erre ajánlom
Inkább XC, Enduro, All mountain arcoknak. a megfelelő komponensekkel.
Csatolt képek
Merida Big Air Comp  2002 DH/FR össztelós váz
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BigFox avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny
A festése szép. az ára igen előnyös, és a teljesítménye is jó. A rugózási is igen jó az árához képest.
Hátrány
Nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Ezt a vázat sehol nem lehet igazán használni mert dirt-re nem jó, dh-ra gyenge, városba pedig túl jó.
Erre ajánlom
Túrázgatásra és kényelmes városi biciklizésre
Ennyiért vettem
50000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fox55555 avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
 

Olcsó, és jól mozog a terepen, szépek a hegesztések.

Hátrány
 

A festés könnyen kopik,  

a monoblokk feletti rész nem túl szé.

Tapasztalat
 

Nekem nagyon bejött, már 2-éve kínzom és nagyon jól bírja.

Erre ajánlom
 

Gyenge Dh

Ennyiért vettem
50000
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mylo avatar
Mylo
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Olcsó!
Hátrány
Nem DH, hanem All Mountain, XC, CC-re való váz és enyhe FR-ra!
Tapasztalat
Ez mióta DH váz? Amióta ki lett kiáltva DH váznak, mert össztelós? Nagyon nagy a zuavar a fejekben, ha mindenre ráfogják, hogy DH váz!
Erre ajánlom
All Mountain, XC, CC, enyhe FR
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zood avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Iszonyat jól mozog viszonylag olcsó de nagyon kiráály!!!!!a 4 forgáspontos rendszernek köszönhetően vajpuha mozgás!!!
Hátrány
Talán a rugóstag egy picit kicsi de ezt lehet orvosolni!!
Tapasztalat
NAgyon jó kis váz nekem sikerült egyet vennem 35 e ért (2 hónaposat)Nagyon kiráály!
Erre ajánlom
Fr,Közepes Dh egy nagyobb rugóstaggal már lehet rendesen durvulni
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Adams avatar
Adams
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Minden jó rajta
Hátrány
Nem annyira szép
Tapasztalat
Tök jó jobb mint magellan
Erre ajánlom
MInden re jó
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Big Air Comp termékkel kapcsolatban: