több mint egy éve
Béla bá
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2005,
0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem méregdrága, átütős hátsó rész, CNC-zett, nagy színválaszték, jó geometria.
Hátrány
Gyárilag beledobhatnának alapból valami komolyabb rugóstagot! pl.: DHX, 5th Element, Swinger Coil 6 Way.
Tapasztalat
Mivel 1 forgáspontos, ezért fékezéskor hajlamos a fara felkeményedni és ez nem túl jó a lengéscsillapítás szempontjából, ezért 1 erősemlegesítő himbakart kellene felrakni a vázra és akkor ki lenne küszöbölve ez a kellemetlen dolog (max +30ezer Ft).
Alapból jobb rugóstag (+30-50ezer Ft).
Azt kell, hogy mondjam, hogyha ezektől az apró hibáktól eltekintünk, akkor 1 nagyon jó kis vázhoz van szerencsénk. Ha megcsinálnák ezeket a változtatásokat 1 Elite szériában és kicsit erősebb és jobb anyagból készűlne a váz (pl.: Cro-mo, igaz ez a súlyt növelné, de erősebb és osszabb élettartamú a Cro-mo, mint az Alu), akkor +100-150ezer Ft-al többet is hajlandó lennék érte adni.
Erre ajánlom
DH-ra, de FR-ra is jó, meg NS-ra.
Szerinted hasznos?