Giant AC DH/FR össztelós

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2008.03.)
  • Listaár: 300.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

peeterson avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nem jön szembe minden sarkon.

Jó a geometria.

Nem mai darab, de nincs vele semmi probléma.

Karbantartása könnyen megoldható.

Strapabíró.

 

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam. Ahol kell ott átjutottam vele.

Tapasztalat

Magyar viszonyok között bőven megfelelő. Nagyobb állatkodásokat is kibír.

Erre ajánlom

DH, Freeride. Bár tulajdonképpen mindenre ami nem aszfalt. Szereti a terepet.

Ennyiért vettem
Kompletten vettem.
Csatolt képek
Giant AC  2005 DH/FR össztelós
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zámbó Dávid avatar
Zámbó Dávid
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nekem régi vázam van de szerintem ez az egyik legjobb konstrukció fekete team festés. Könnyű váz és Magyarországon teljesen kielégít mindenféle igényt dh terén is.
Hátrány
Talán kevés rugóut (16 cm)
Tapasztalat
Ez az összeállítás 15 kg körüli és erős. (LACY DANY EGY GYÖKÉR)
Erre ajánlom
Magyarországon bárkinek szinte akármilyen felhasználási területre mert állítható a rúgóútja.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kovács Dávid(Brüsszel) avatar
Kovács Dávid(Brüsszel)
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Csak azt tudok mondani!(Persze csak a vázról..)Én is csak vázszettként vettem meg,hiszem ránézve a gyári felszereltségre,csak úgy érdemes!Nagyon jó a geometriája!Igazi allround és Slopestyle váz!Én kifejezetten ilyen vázat kerestem,hisz nem szeretem a nagy tankokat-inkább kisfully párti vagyok.nagyon erős váz,gyönyörű és könnyű!
Hátrány
egyedüli hátránya az integrált kormánycsapágy,de olvasva az elöttem írottakat,ezt is kilehet küszöbölni..én ezt nem tudtam,de jó dolog!mást nemtudok mondani,mert egyszerűen nincs!
Tapasztalat
volt egy olyan hozzászólás,hoyg ezt vegyetek KONA helyett!Nekem nincs semmi bajom a Konával,sőt imádom és mindig megcsodálom őket,de tényleg jobban megéri egy ilyet venni,mert ár/érték arányban verhetetlen!Mindent tönkre lehet tenni,de ha ésszes bringázunk és karbantartjuk a bringát,akkor egy életre szól!A vázgarancia nagyon hosszú(5 év,ami azért bíztató..),a színe gyönyörű és könnyű maga a váz!Azt hiányolom kicsit,hoyg nincsen kisebb colban,mint 17,de ezt is meglehet szokni,pedig én sem vagyok egy nagy ember(180)!Igazából,életem legjobb döntésének tartom,amikor megvettem ezt a vázat!Ajánlom!(Kapott már alattam rendesen a váz!pl:egyszer nekimentem frontálisan 30-al egy szalagkorlátnak..ezt kibírta egy hajszállrepedés nélkül..)
Erre ajánlom
hazai viszonyok között bárkinek!DH-ra is tökéletes választás,de legfőképpen a Freeridereknek vállhat hasznára!
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bélabá avatar
Bélabá
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű, erős, nagy rugóút, jól mozog, jó geometria és szépen kivitelezett! Hosszú garancia idő (ha jól emlékszem 3 vagy 5 év a vázra a garancia)!
Hátrány
Nekem nem teccik ez az integrált-ahead-es fejcsapágy megoldás, mert A-head párti vagyok és jó lenne, ha elnőné ezt az AC mielöbb. Akinek ez nem teccik, mint nekem és A-head-es fejcsapággyal akarja használni a vázat az tud hozzá venni gyári tunning reducer-t (persze csak külföldön! olyan 10ezer Ft körül van), mellyel belerakható az A-head-es fejcsapágy. A komplett bringa felszereltsége szerintem gyenge! Mondhatnám, hogy jó váz és hozzá méltatlan felszereltség! Megértem a piaci szempontokat, de azért ez a váz megérdemelne egy sokkal jobb felszereltséget (ezért vettem én csak vázszettet és nem komplett bringát)!
Tapasztalat
Kár, hogy nem a tunning lengőkarral adják, amivel 5", 6" és 7.5" rugóút között állítható a hátsó rugóút, hanem a gyárival, amivel 5.3" és 6.6" között választhatunk! Érdemes beszerezni hozzá a gyári tunning lengőkart, ha szereted a 170-180mm körüli rugóút tartományt és nagy villával akarod használni a vázat (persze csak külföldről tudod beszerezni a tunning lengőkar szettet! olyan 60ezer Ft körül van)! Én csak magát a vázat ajálom megvételre, mert a komplett bringa felszereltsége számomra gyenge! Nem nagyon sok embert ismerek, aki haza bírná vágni egyhamar ezt a vázat! 16kg körüli súllyal bír a komplett bringa felszereltségtől függően, tehát 1 elég könnyű mindenes gép! A vázat csak és kizárólag a gyári tunning cuccokkal lehet tunningolni, hogy megmaradjon a vázgarancia!
Erre ajánlom
Mindenes bringa! Lehet vele túrázni, DH-zni, FR-ra és NS-ra is jó. Aki csak 1 bringát akar és nem két vagy több bringát!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Chipy avatar
Chipy
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Dö nah.például az az elönye hogy bazi jó váz és geometria szép a festés
Hátrány
fékkar túl hosszú,puha a rugó,az alapfelszereltség egy picit gagyi de azon lehet változtatni,
Tapasztalat
Ha jót akarsz ilyet veszel KONA helyett!
Erre ajánlom
Lemmenni vele a boltba és kenyeret venni Magyar DH,Freeride...minden amire tudod
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Giant AC 2006 vagy Kona Stinky 2004?
13 válasz
utolsó: 2014. nov.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant AC termékkel kapcsolatban: