Nagyon jó rugózása!
Hiba nem jött ki még rajta semmi, igaz évente legalább 1 szer teljes körű reviziót kap!
Személy szerint az én bringám elég nehéz így hegyen felfelé nem ajánlom, de lefelé szuper!
xc,enduro,dh,fr
Nagyon jó rugózása!
Hiba nem jött ki még rajta semmi, igaz évente legalább 1 szer teljes körű reviziót kap!
Személy szerint az én bringám elég nehéz így hegyen felfelé nem ajánlom, de lefelé szuper!
xc,enduro,dh,fr
Egész jól mozog
A rugóstag koppan előbb, és nem a váz
nagyon jó minőségű a Coiler fényezése, nem pattog le
jó geometria
van egy súlya, de legalább tartós a váz, nem reped
A FOX tag kicsit buta, de szintén tartós darab
Az első váltó kanala bele tud érni a láncvillába berugózáskor
új korában nem volt olcsó a Kona Coiler
nekem egy picit el van görbülve a nyeregvázcső (szorul benne a nyeregcső), gondolom mire használhatta az előző tulaj...
Kemény XC, enduro, All mountain, ki hogy hívja. A rugóút és a súly miatt sok mindent kibír. Inkább tekerni jó vele, mint DH-zni.
Az én bringámon nagyon sok mindent lecseréltem, nem azért mert bárminek baja lett volna, csak testreszabás miatt.
A szűk, csikicsukis kanyaros pályákra a legjobb
Nem nagyon van.
Freeridera a legjobb.
Freeride
Nagyon erős, megbízható váz, gyönyörű hegesztések, a festést nehezen lehet lemacerálni, szép geometria. Lecseréltem a gyári rugóstagot egy Fox Float-ra, kerékszett: 36 küllő elöl-hátul, Double Track, Novatech (20mm/12mm átütős), a kormánycsapágy FSA The Pig, re lett cserélve.
Szerviz igénye elég kicsi, nem kell hetente rohangálni vele ezért azért, hála a megbízható alkatrészeknek.
Állítólag a floaterrel szebben mozog, fékezés közben, ezért el lehet gondolkodni a beszerzésén.
Nagyon jó bicaj, megérte az árát, sohasem hagyott cserben---------->jár az 5-5 répa.
Sok van belőle!!! a hegesztések nagyon faszák és erősek. a festése nagyon erős és vastag pl.: legutóbb FR közben estem vele nem is kicsit és csak egy kicsit pattog pattogzott le a festés. Szerintem a tag benne a nagyon pöpec francón mozog. de az alap coilair-ek nagyon szarok ha jó coilairt akarsz akkor épiteni kell én is ezt csináltam és egy új árának a feléböl hozatm ki és egy drága dupla vállas van benne egy slider plus spv 170-es
„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”
A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.
A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.
2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Kona Stab Manitou Swinger 6w taggal vagy Kona Coiler Fox RP23-mal? |
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
|