Marzocchi 888 ATA World Cup duplavállas teleszkóp

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.08.)
  • Listaár: 300.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

K-András avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Rc3 oldal kíváló szépen szuszog kb ennyi .

Hátrány

Összesik hiába cserélgetem az O-gyűrűket 

Az ATA rendszer egy kalap szar semmire nem jó szerelhetelen kuka az egész anyagminősége szerintem inkább hagyjuk 

6 szétszedést bírt ki a láb alján a záróanya. Nem tudom kinek a fasz fejéből patant ki hogy szelepre kell rácsavarni a záróanyá,t és mivel fogod meg te szerencsétlen .

Erre ajánlom

semmire max építeni belőle Rc3 villát az ATA rendszert meg dobd ki az ablakon 

Ennyiért vettem
cseréltem
Szerinted hasznos?

nitroboy avatar
68 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

könnyű, nagyon szép, nagyon erős, okosnak is mondható, mostanában jó áron lehet venni, rc3 oldalra még azt mondom elmegy, mert aki igényli annak oké, meg a visszaút is jó, szimeringek oké, de nálam itt be is fejeződött.

Hátrány

kb csak az van....

-a levegős mozgás egy nagy kalap szar...mindig is óckodtam tőle, de ennél a villánál már ugy gondoltam érdemes rápróbálni...hát nagyot csalódtam, folyton összeesik, nincs semmi tartása, össze sem lehet hasonlitani egy rugós telóval, nem lehet eltalálni a megfelelő nyomást, stb stb stb...

-madzagos megoldás.... marzóék se gondolták komolyan h ez egy wc villánál előny..

-kattog az ata állitónál mozgás közben, meg ahogy rámegyek vmi úthibára, meg koppan kifelé az rc3 patron...(?!?!?!)

-az alsó állitóka is vmi rettentően szerencsétlen megoldással épp h nem esik le

-rettentően puha anyagból csinálták a belső rendszert

 

Tapasztalat

egyedileg lesz újragyártva az egész belseje, mert érdemes vele foglalkozni ilyen téren, jó alap h átépitsem. utána majd irok róla h milyen lett...

2015.04.02.
na itt az ideje update-elni...

miután KBalazs haverunk legyártotta bele a dolgokat, azóta nincs hozzáfüzni valóm, szimplán tökéletes.
solo air + visszaút, semmi egyéb, kb nincs benne ami el tud romlani.. nagygenerál megvolt, 10w olaj mind2 szárba, skf zsír a szimeringek alá és máris biztositva van a tökéletes visszaút meg a minimális surlódás. érezhetően merevebb lett hála a bazinagy dugattyúnak és a teflon perselyezésnek.

Erre ajánlom

amire tervezték..dh, fr

Ennyiért vettem
100.000
Mért tömeg
2900 g
Csatolt képek
Marzocchi 888 ATA World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 ATA World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 ATA World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

r.i.p.69 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon könnyű és agyonállítható villa,levegővel súlyhoz és bringázási stílushoz könnyen belőhető,progresszívé és lineárissá állható,végtelenségig beállítható csillapítással,karakterisztikával,szép és igényes kidolgozás,az Ata útállítást nem értem minek,bár néha használtam,meg el lehet mondani hogy na ez is van benne.

Hátrány

Az van bőven,de megoldható:az O gyűrűk gyárilag elvannak méretezve,idő után összeesik a villa emiatt,2tízeddel nagyobbra kell őket cserélni,a negatív kamrában alul egy madzag szerű valami dolgozik,amit elég gyorsan megevett a teleszkóp olaj,ez le lett cserélve.sajnos a láb a perselynél az egyik oldalt kitágult és elkezd kotyogni,ezt a hibát hallottam sokmindenkitől...ez is orvosolva lett,a gyári szimeringek gázak,fél év után ömlött az olaj a csillapításból,ezeket lecseréltem enduro szimeringekre,a becsúszok eléggé érzékenyek,ezekre vigyázni kell,és gyakran törölgetni ha valaki nem akarja hogy ocsmányul nézzenek ki egy idő múlva.

Tapasztalat

Sok baj volt vele,de jelenleg el vagyok vele,mert ragaszkodtam hozzá végig,szép és különleges okos villa,remek súllyal

Erre ajánlom

Downhill,freeride,olyanoknak akik nem sajnálnak néha időt szánni rá

Mért tömeg
3100 g
Csatolt képek
Marzocchi 888 ATA World Cup  2007 duplavállas teleszkóp
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gatyamad avatar
62 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Festés jól birja, valamint a matrica is.
Kis idő forditani kell a beállítására, de megéri
Szerintem simán leköröz egy Rock Shox teleszkópot.
 

Hátrány

Sokat kell vele foglalkozni.
Szerintem drága a 888 ATA World Cup , bár a minőséget megkell fizetni.

Erre ajánlom

Csakis DH

Csatolt képek
Marzocchi 888 ATA World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

seralaszlo avatar
82 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon szépen mozog 

agyon állítható: visszaút csillapítás, kompresszió, kis- és nagysebességű befele csillapítás, progresszivitás

a sarat bírja szimeringgel nincs gond 

203-as tárcsa egyaltalán nem csavarja

normális csavarok és menetek 

Hátrány

amikor lemostam és nem törültem le a becsúszókat a vízcsep "rászáradt" rajta hagyott egy kicsi foltot amit nem lehet leszedni de ez csak szépséghiba mert a mozgását nem befolyásolja 

a compresszio állitó kupak könnyen leesik 

Mért tömeg
3188 g
Csatolt képek
Marzocchi 888 ATA World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 ATA World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 ATA World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Mozgása nagyon baba (szép és finom), simán kimozogja az útját, hideg semennyire sem hatrá, csillapítása is nagyon ott van, sarat jól bírja ( Maxxis Minion DH 26x2,5) simán elforog, tárcsafék soha el nem csavarja (203 mm), nem ereszti a levegőt,  szép és minőségiek a beállítócsavarok és nagyon könnyű.

Hátrány
Kicsit igényes villa.
Tapasztalat
A 888 RCV-hez képest fura a visszaútja, bár lehet hogy én vagyok marha. Mindenesetre kicseszett jó DH villa és nagyon könnyű 2980g.
Erre ajánlom
- DownHill
Ennyiért vettem
140.000Ft
Csatolt képek
Marzocchi 888 ATA World Cup  2008 duplavállas teleszkóp
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 888 ATA World Cup átütőtengelyének mi a mérete?
2 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 888 ATA World Cup termékkel kapcsolatban: