Marzocchi 888 RC duplavállas teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2005 (frissítve: 2008.05.)
  • Listaár: 130.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




vodkaboy avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

BA...ott merev 35-os becsuszo felulrol allithato kompresszio meg csillapitas ISZONYAT FINOM mozgas leirhatatlanul jo gyonyoru kivitel

mi kell meg? :D

MARZOCCHI enyi boven eleg lenne... nalam mar csak itt kezdodik a telo es itt vegzodik... 

Hátrány

170 mm ut de 1 kis tunningal hamar csinalsz belole 200 at ha akarsz persze...

torik az atutonel a laba ha tuéhuzod a csavart szal figyelj oda mer a te hibad!!! rajta is van hogy max 6+-1 newton erovel!!! 

3500 gramm ha grammanias vagy akkor esetleg de ha megnezed eleg sokan nyomjak 888-al szal...  

Tapasztalat

2005-os de azt itten nem lehet valasztani hogy tudjatok :D

eddigi legjobb telom  slusz pasz... volt boxxerom NULLA ehhez kepest pedig jo szeria volt .... probaltam tobb fele boxxert egyse kozelitette meg igazan... a manitourol ne is beszeljunk... a fox elerhetetlen draga es a fox 40 meg csak versenytelo mer 1 sezonra van tervezve nem veletlen 3000 gram a 40-es becsuszohoz... igy hat torik DE EZ NEM ez a kiraly

Erre ajánlom
DH FR egyertelmuen extremen
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.