Rock Shox Boxxer World Cup duplavállas teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 480.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (16 vélemény)
Rendezés

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

200mm rugóút, kis és nagy sebességű kompresszió állíthatóság több fokozaton, visszaút csillapítás több fokozaton állítható, aluminium 32mm-es becsúszók, gyönyörű World Cup fényezés a lábon, Maxlite DH 20mm tengely, aluminium vállak és villanyak, levegős mozgás.

Könnyű, csúcsminőségű verseny villa a Rock Shox Boxxer World Cup, minőségi tömítésekkel.

Hátrány

Drága új áron és az alkatrészek is drágák hozzá. Kifejezetten versenyzésre szánt villa, rövid üzemóra = sűrű  szervizelés.

Tapasztalat

Többször próbálgattam régen Boxxer villákat. Egyik sem tetszett... majd amit vettem Demot abban ez volt és az első pár hónapban amúgy féltem is mert rengeteg törött képet találni róla interneten és nem bíztam benne. Meg azt se tudtam melyik állítás mire való. Otrombán is mozgott eleinte.

 

Aztán idővel kezdtem vele megbarátkozni majd az első pár szervizelés után egyre jobban tetszett mert betudtam normálisan állítani és tudtam hogy s mint működik ez a Rock Shox duplavállas teleszkóp.

Később már szinte 3hetente szedtem szét és szervizeltem mert úgy láttam hogy használom annyit és olyan időjárási körülmények mellett hogy megtehessem ezt a fajta gyakori szervizelést.

Ám iskola időközönként közbe szólt és csak használtam, használtam a szervizelésre nem szántam időt míg egyik nap megadta magát a villa. Összeűlt és hiába fújtam fel kb. 1óra útán kiment a levegő belőle és nem reagált semmilyen állításra... befele és kifele is koppant. Elvittem a nagykerbe hogy ugyan mégis mit lehet ilyenkor tenni.? Azt hittem filléres dolog lesz hogy elment benne vmilyen tömítés. Aha, se... elszállt az egész belseje mert ugye amikor megbontották a villát megsem lepődtek hogy milyen állapotú olaj volt benne és az a sok kosz ami belekerűlt az elég is volt neki.

Amit kínáltak gyári és új csillapítást bele az necces volt, főleg hogy nem adtak volna rá garanciát és ráadásúl kb. az egész villát is kiakarták volna cserélni.

Szerencsére angliában van kapcsolatom tesóm segítségével vettem kintről egy új BlackBox rendszert, ami teljesen más belül és súlyra is könyebb épp úgy mint ahogy a pénztárcám járt. 

Azóta sincs problémám a villával, vettem még mellé Enduro Fork Seals tuning szimering készletet amivel végre teljessé vált a villa. 

Ui: Ha vkit érdekel hogy mivel tud többet a gyáritól a BlackBox, nos az vegyen magának és akkor ő is fényt derít a titokra. =)

Erre ajánlom

- DownHill

Ennyiért vettem
Bringához volt.
Mért tömeg
2670 g
Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
Random
Rock Shox Boxxer World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
BlackBox
Rock Shox Boxxer World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
Láb
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cafat avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

bárkinek könnyen személyre szabható a rengeteg állítási lehetőségnek köszönhetően. és nem csak magadhoz pályához is pár kattintással be tudod lőni a Rock Shox Boxxer World Cup-ot. attól hogy 32mm-s a becsúszó nagyon merev az egész de ami fontos főleg a versenyzésben hogy pille könnyű. 2700gramm. a tengely nagyon jó.. sokkal jobb mint hasonló kategóriás villáknál pl fox 40.

Hátrány

először is ez egy verseny villa tehát nem mindennapos bringázásra ajánlott és sajnos gyakori használat mellett ellentétben egy alap boxxerrel sokkal gyorsabban kopnak és törnek el benne az alkatrészek. olajcserét is gyakran igényel ez a Rock Shox duplavállas teleszkóp, de ilyen nagy teljesítményű villánál ez vele járó. nekem már kétszer is eltört benne egy pici alátét ami az olaj áramlását szabályozza. ez bosszantó de nincs mit tenni... szerencsére bármelyik csavarboltban találsz ugyan ilyen nagy alátétet és pár ft-ból meg van oldva az egész. ami talán a legnagyobb hátrány hogy ha valami komolyabb egység elromlik benne az nagyon drága és nehéz beszerezni. nekem visszaút egység cseréje 30ezer forintba került.

Tapasztalat

ez tényleg csúcskategória imádom a levegős rendszert és a 2700 grammos pehely súlyát. sajnos elég igényes villa sokat kell vele foglalkozni de megéri mert nagy élményt nyújt pályán. sokan mondják hogy a boxxer milyen vézna meg törik de azért nem egy gyenge villa sőt...

Erre ajánlom

csak és kizárólag dh és abban is inkább a versenyzésre. aki hétköznapi használatra szeretné venni az inkább race vagy team-et vegyen mert azok is nagyon jó villák.

Ennyiért vettem
150000
Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2009 duplavállas teleszkóp
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dence avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finoman kimozogja az útját.

Nem sikerült 1x bekoppantani.

Viszonylag olcsón hozzá lehet jutni ehhez az évjárathoz használtan.

Erős nem kell félni hogy eltörik ez a Rock Shox duplavállas teleszkóp.

Hátrány

A menetek elég könyen szétmennek.

Más hátrány nem nagyon van.

Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2003 duplavállas teleszkóp
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ETTING95 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jól kimozogja az teljes utat, a mozgását finoman állíthatjuk.

Nem ereszti el a levegőt egyaránt mozog lassú és gyors mozgásokat

és mégsem ül össze teljesen.

A beállítócsavarok nagyon jó minőségűek.

Hátrány

Aktív használat során gyakori szervizelés, olajcserét igényel.

Tapasztalat

Sokkal jobban működik, mint az általam eddig használt összes villa.

Erre ajánlom

DH

Mért tömeg
2716 g
Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2011 duplavállas teleszkóp
Leogang IXS Európa Kupa
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vga20 avatar
57 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Lehet csak az enyém nem túl jó, de nekem elég kemény. szóval csak akkor mozog ki ha tényleg kell, nem mozog ki menden kis bukkanástól az úton. Ha kell mozog kb 15-16cm-et.

Nem alumínium a becsúszó ezért sokat bír

Hátrány

aránytalanul drága.

Tapasztalat

Marzocchi Bomberhez (duplavállas) képest 1 nagy rakás sz*r . 

Erre ajánlom

Mindenre jó 

Ennyiért vettem
bicóban volt
Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2002 duplavállas teleszkóp
Rock Shox Boxxer World Cup  2002 duplavállas teleszkóp
10 olvasó 10%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomazzo avatar
35 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Mozgása nagyon finom,egyenletes,csillapítása hidegben is,melegben is egyaránt tökéletes.
  • Terepen a 203 mm útból körűlbelűl 170-175-öt mozog ki,de kisebb letörésnél (pl 2 méter) összejött a kb 195 mm is.
  • A sarat egész jól tűri,bőven van hely a guminak elfordúlni,szimeringek tökéletesen tömítenek (pedig még a gyáriak,és 2003 óta azért eltelt pár év).
  • A 203 mm-es tárcsa az én kb 75 kilogrammommal egyáltalán nem csavarja.
  • Nem mai darab,de még mindíg nem kotyog egyáltalán,és a becsűszóknak sincs semmi bajuk.
  • Legalább évente megérdemel egy olajcserét,és néha takarítani sem árt.
  • Kűlső beállítási lehetőségek nem találhatóak rajta,csak belűlről szabályozható olajszintel,olaj keménységével,rugó keménységével,stb..
Hátrány

Sok hátrányt eddig nem tapasztaltam.

  • A gyári csavarok nem a leg erősebbek,de kicseréltem őket,és így tökéletes.
Tapasztalat

Eddig nem volt túl sok villám ( Duro D 160 mm,Marzocchi MZ Comp,Marzocchi Dirt Jumper 3) de ennek a mozgása messze fölűlmúlja az eddigi villáimat.

Nagyon erős,szívós kis darab,pedig párszor már jól odavertem.

Mozgása tökéletes,minden kis kavicsot kimozog,bárhol lemehetek vele,nem esek pofára :)

Erre ajánlom

Ez egy downhill versenyvilla,tehát elsősorban downhill,illetve freeride felhasználásra.

Ennyiért vettem
50.000
Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2003 duplavállas teleszkóp
Rock Shox Boxxer World Cup  2003 duplavállas teleszkóp
Rock Shox Boxxer World Cup  2003 duplavállas teleszkóp
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Meridafun avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Vajpuha mozgás,teljes út,könnyű egy Freeride villához képest(könnyebb mint a gyári Rst...no comment:D)

178mm:$
Hidegben is minimum 16-17 centi és még akkor is puhább mint egy pár Marzó..

Hátrány
ha nehezebb vagy mint 80-90 kiló akkor a vajpuha mozgása miatt lehet h lekoppan (velem még sohasem fordult elő pedig 70 kg vagyok)
Tapasztalat

Igényli a rendszeres karbantartást de meg is hálálja azt!

Én egy merevvázba használom és ott is 100%on teljesít!

nagyon szeretem:)!

Erre ajánlom
Ha szeretnél egy jó villát és nem spórolod a törődést akkor örök barát..:)
Ennyiért vettem
no comment:D
Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2003 duplavállas teleszkóp
13 olvasó 77%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

st avatar
58 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szépen és finoman mozog,  az útját végig kimozogja, csillapítása nagyon jó. Viszonylag könnyű, sarat tűri de nem szereti mint mindegyik társa sem. A 185-ös avid juicy 5 nem csavarja. Még nem kotyogósodott ki.
Hátrány
Az enyém már eléggé leharcolt, de ha rendbeteszed utána már álom villa. 
Erre ajánlom
DH FR
Ennyiért vettem
keróba volt
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Irtó szépen mozog, mindent kimozog, a tárcsafék egyáltalán nem csavarja el. Egyszóval király! Compresszió és Rebound csillapítás!
Hátrány
Egy kissé már öreg darab, ezért nincs már a toppon, sajnos az aljából szivárog már az olaj, még az összes O gyűrű lecserélése után is.
Tapasztalat

Ugyan én használtan vettem, így olcsóbb volt. Sajnos ahogy írtam szivárog belőle az olaj DE!-ALERT! ez megoldható ha egy tömör csavart raksz bele egy alapos jó beállítás után!!!. Amúgy a belseje sincs már a legjobb állapotban, mivel benne a rugó kicsit szétgyilkolta már. De ha ráköltesz egy picit egy ÁLOM mozgású és állapotú teleszkópot kapsz :P Motorex 5W olajjal használom és mozgása egy álom, semmipénzért nem válnék meg tőle :P.

 

Erre ajánlom
DH / Freeride mindenképpen, de XC bringában is megállja a helyét, csak egy idő után eltöri a vázadat.
Ennyiért vettem
47.000 + 10.000
Csatolt képek
Rock Shox Boxxer World Cup  2002 duplavállas teleszkóp
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Huti avatar
46 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

A mozgása hihetetlen finom végig kimozogja a hatalmas utat ,természtesen tökéletesen csillapít van hely a guminak,a mocskot is elviseli,nem kotyogósodik,tág határok között könnyen lehet állítani.Alig észrevehetően merevedik meg a hidegbe. Könnyű és szép.

 

Hátrány
Az igaz hogy a tárcsafék nem csavarja ,igen nem csavarodok hanem reped az alsószár a fékkonzol melett.Ez 1 kikönyített versenyvilla és 1 év után már érdekes hangok jönnek belőle 3-4 év után pedig meghal. A gyártó itt arra ment hogy minél szebben mozogjon, könnyű legyen nem pedig ,hogy masszív legyen. Az ára  1 "kicsit" húzós ahhoz képest ,hogy mennyi ideig lehet használni.
Erre ajánlom
Olyan embereknek akik 1 álomszépen mozgó villát szeretnének ami könnyű és 1ideig megbíszható.És természetesen jó sokk pénze legyen az illetőnek 1részt megvenni a villát másréstr 3 év után lecserélni.
15 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bambusz avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
titán nitrit bevonatú becsúszószár, kis súly, 178mm rugóút:) kis és nagy sebességű kompresszió állítás
Hátrány
egy kicsit csavarodik a gyári szimering nem a legjobb nem pm-es a fékrögzítése
Tapasztalat
nekem nagyon bejön ez a villa. én egy fél évesen vettem dobozzal papírokkal mindennel, nagyon jó állípotban. a szimeringeket bekentem szilikon zsírral és azóta egyáltalán nem ereszti az olajat. (előtte szivárgott) nagyon jól állítható (tág határok között) mind a visszaút, mind az odaút. én 2,5ös motorex olajjal használom mindkét szárban sáárga rugókkal. nagyon bejön. a mozgása álom. az útját természetesen kimozogja nagyon szépen. hiper érzékeny villa, szerintem nagyon megérte megvenni. ráadásul minden alkatrészt meg lehet hozzá venni, és rengeteg tunig dolgot árulnak hozzá...
Erre ajánlom
dh/ fr
Ennyiért vettem
75000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

auróra avatar
auróra
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Qrva jól mozog semmi hátránya nincsen csak az ára húzós de megéri akinek van pénze rá vegye meg!!!
Hátrány
arrol nem tok
Tapasztalat
Minedenkinek ajánlom aki dh zikelnyűhetetlen
Erre ajánlom
mindenre 10m-eres letörés meg ilyenek
Ennyiért vettem
430 ezer
8 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DirtJump Den avatar
DirtJump Den
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
-Szepen mozog (hat igen Boxxer WC) -Szep telo
Hátrány
-178mm manapsag nincs a Topon -Csak hasznaltan lehet szerezni Egyszoval nem mai termes
Tapasztalat
Atomjol mozog csak sztem keveset (igaz Robbie Bourdon ota tudjuk, hogy 170mm akarhova eleg, ha jol bicozol). Ha tudsz szerezni, akkor mindenkepp megeri megvenni.
Erre ajánlom
DH FR
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sovaki avatar
sovaki
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ez egy király teló! Nekem eddig pike-om volt, az is fasza volt, de ez, ez nem koppan, mert az néha koppant. Ebbe minden benne van! Ez mindent kimozog!
Hátrány
Nincs, esetleg az tárcsa adapterezés.
Tapasztalat
Ez egy király teló. Aki teheti vegye meg mert az ebike.hu-n most csak 111111ft, én ennyiért vettem! Ebbe minden van: visszaútcsillapítás, kis- és nagysewbességű kompresszió, sebességérzékeny szelep, és valami fasza becsószószár.
Erre ajánlom
DH-FR
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sti avatar
sti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A mozgása nagyon finom. A gyári rugó nekem pont jó egyelőre(65kg).Sokla jobban mozog mint a race, team, de az árában is látszik.
Hátrány
talán a színe, egyik sem tetszett nagyon de nem számít.
Tapasztalat
Most lement az ára, így mindennél jobban megéri.
Erre ajánlom
dh versenyzés
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

200


 
rugózás:

levegő (SoloAir)


 
csillapítás:

van (Mission Control DH)


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

7000-es alumínium


 
külső szár:

magnézium


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

kovácsolt 6061 T6 alumínium


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

20mm-es tengely (Maxle Lite DH)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
tartozék:
  • magas váll
  • 2db rugó
  • pumpa

 
színválaszték:
  • Fehér
  • Fekete
  • Piros

tömeg:

2694


 
további információk:
  • Szabályozhatóság: preload, rugócsere, külső vissza út, külső alacsony és magas sebességű kompreszió csillapítás állítás, egymástól függetlenül
  • Ajánlott hátsó rugóstag: Vivid

Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Boxxer World Cup Adapterhez milyen adapter kell?
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
Rock Shox Boxxer World Cup 2003 szimering/felújító készletet hol?
4 válasz
utolsó: 2014. szept.
Rock Shox Boxxer World Cup vállal kapcsolatos kérdés!
3 válasz
utolsó: 2014. jún.
Wenson Dirt Street 4.0 váz bírna egy Boxxert, vagy 888-at?
8 válasz
utolsó: 2013. aug.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Boxxer World Cup termékkel kapcsolatban: