Schwinn-Csepel Elite TX50 ebike / pedelec

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 204.000 Ft

HASONLÓ ebike / pedelec TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Schwinn-Csepel Elite TX50 terméket!
Légy TE az első!
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


villa (teló):

Suntour NEX 4610 V2


Meghajtás

hajtókar:
  • 170 mm
  • 42-34-24T

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


első váltó:
Shimano Tourney
hátsó váltó:
Shimano Tourney
 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

200 W teljesítményű, háromfázisú aszinkron, kefe nélküli motor


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:
  • Kenda 700×38c
  • Kenda 700×42c

Irányítás

kormány:

Promax

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax Ma-57

  • 110 mm

Fék

 
féktest:

Saccon Alumínium "V"


fékkar:

Saccon Alu-plaszik


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:
  • LiMnO2, 24 V-os akkumulátor, 192 Wh kapacitás (8 Ah), nyeregcső alatti elhelyezkedés
  • 2A teljesen automata töltő
  • Nyomaték érzékelős jeladó
  • Háromgombos LCD kijelzős vezérlő
  • 5 fokozatú motorvezérlés

Kijelzőn megjelenő adatok:

  • Pillanatnyi sebesség
  • Átlagsebesség
  • Max. sebesség
  • Összes megtett km
  • Napi km
  • Pontos idő

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Elite TX50 termékkel kapcsolatban: