Acor APC-2910 acél klipszkosár egyéb cuccok

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.11.)
  • Listaár: 1.200 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

sandorp9 avatar
127 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem csúszik le a lábam a pedálról, húzzni is lehet vele, olcsó, strapabíró az APC-2910 acél klipszkosár...

Hátrány

... a cípőn meglátszik a használata, váratlan esemény sorozatnál nehéz gyorsan lerakni a lábat.

Tapasztalat

Igazából nem olyan régóta használom, de annyit le tudok írni róla, hogy a lábam biztosan a pedálon marad, nem csúszik le róla. Illetve hosszú utakon biztonságosan lehet vele vágtatni. A munkába járáskor tudják, hogy merre járok, mert az acélbetétes cipőm nem fér bele... :D Mindig elfelejtem az ideális pedál tartást a kanyarokban. A városban idétlenkedek még vele, na de majd... Viszont a segítségével lehet húzzni is (igaz nem egy SPD), így valamelyest tovább bírom erővel a tekerést. És olcsóbb is, mint az SPD, és ez sajnos sokat ver a latba...

Erre ajánlom

Aki ügyesen teker már vele, azoknak mindenre, aki bénázik még (mint én), annak inkább városon kívűl a hosszabb utakra

Ennyiért vettem
pedállal együtt 3000Ft
Csatolt képek
Acor APC-2910 acél klipszkosár  2012 egyéb cuccok
Acor APC-2910 acél klipszkosár  2012 egyéb cuccok
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XCode avatar
171 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sokat kibír, és ha mégis megadja magát, csak olyan erőknek, melyeknek a bringa sem tud ellenállni. Nem kell a láb és a hajtókar közé drága, külön erre a célra tervezett pedál és cipő. A sárra nem érzékeny, mint a patentpedál.

Hátrány

A modern kapcsos pedáloknál kevesebbet nyújt. Rendszeres használata előbb-utóbb meglátszik a cipőkön is.

Tapasztalat

Zöldfülűként úgy hittem, ez a szerelvény bizonyos rangot kölcsönöz a kerékpárnak és lovasának. Hamar beláttam azonban, hogy szó sincs hivalkodásról: hosszabb utakon jószerével elkerülhetetlen a láb és a pedál összekapcsolása a megfelelő kényelem és biztonság érdekében. Azóta, mintegy 40 éve, minden bringámnak nélkülözhetetlen alkatrésze ez a vasdarab, illetve a hozzá tartozó kapcsos pánt. Ha nagy ritkán idegen gépkecskére pattanok, és nem találom a megszokott lábbéklyót, olyan érzésem van, mintha hiányozna maga a pedál.

Lényeges az anyaga. Mostanában nagyon jó minőségű, és meglehetősen erős műanyagból is készítenek ilyet, az azonban messze nem ilyen ellenálló és tartós. Egy alkalommal próbálkoztam vele (egyszer talán meg is írom róla a véleményemet), néhány hónap után azonban megadta magát. Ezzel a krómozott acél lábbilincscsel ilyen nemigen fordul elő. Rendkívül rugalmas és alaktartó, és ha mégis kimenne valamelyest a formájából, vissza lehet hajlítani. Nagy ritkán földet ér, barázdát hasít rajta, vagy szikrát vet és némileg lehorzsolódik, ha éppen kőbe akad, de egyébként kutya baja. Az állandó használat a krómozott felületen meglátszik, a rozsda azonban nem harap bele. Úgy látszik, a lemez maga is rozsdamentes, ámbár ebben nem vagyok biztos. Jó minőségű rögzítő csavarok járnak hozzá, és ezek is rozsdamentesek.

Rendeltetésének nagyjában-egészében megfelel, egy kis szépséghibával. Mivel Óriásláb (Homo longipes) vagyok, a legnagyobb méretnél is nagyobbra lenne szükségem. Bizonyos cipőkhöz éppen jó, másokhoz azonban csak szűkösen. A hasonló béklyók általában háromféle méretben készülnek. Rendszerint kisebbek a kelleténél, hiába mond mást a mérettáblázat, legtöbbször tehát érdemes a szükségesnél eggyel nagyobbat venni. YL (Jeti nagyság) sajnos nincs.

Használatát éppúgy meg lehet szokni, mint minden mást az életben. Kevés hátrányát pedig el lehet viselni az előnyökért, melyeket nyújt. Azért szeretem, mert a legmegfelelőbb helyzetben rögzíti a lábamat a pedálon, és nem engedi csúszkálni. Nem csupán lefelé taposhatok, hanem (mondjuk pihenésképpen) a nekem tetsző szögben, vagy akár húzhatom felfelé is a hajtókart. Álló helyzetben hátrafelé tekerve megfelelő helyzetbe állíthatom a pedált, hogy a legnagyobb nyomatékkal indulhassak. A lában legtöbbször egyszerre beletalál, de azért figyelni kell rá, hogy helyén van-e, begyűrődött-e a pánt stb. Állóstartnál, sürgető helyzetben nem is erőltetem a „becsatolást”, inkább a pedál másik, béklyó nélküli oldalán taposok (néha pihenésképpen is). Ha lefelé néz, sajnos gyakorta karistol a talajon. Hátránya még, hogy a cipőn nyomot hagy: maga a fém a cipő orrán, a pánt a külső oldalán.

No és, vajon hányszor hempergek miatta a porban? Kezdőként talán háromszor estem, akkor is csak azért, mert megfeledkeztem róla, hogy a lában béklyóban van. Szükséghelyzetben egy pillanat alatt kirántom a lábam, ha pedig mégsem lenne erre idő, az sokat már úgysem számít.

Erre ajánlom

Úgy vélem, ez a szerelvény régimódi, vagy kis költségvetésű bringásoknak való. Ezzel kiváltható a drága patentpedált, és a hozzá való cipőre sem kell költeni.

Ennyiért vettem
1200
Csatolt képek
Acor APC-2910 acél klipszkosár  2009 egyéb cuccok
Őszi légy díszítéssel
Acor APC-2910 acél klipszkosár  2009 egyéb cuccok
És anélkül
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Acél


 
színválaszték:

Ezüst


Acor logó

Acor márka bemutatás

„Ha megadatott, hogy egy Acor alkatrésszel felszerelkezve fald a kilómétereket, akkor tudod, hogy milyen a vadabbik oldalon tekerni. Attól pillanattól, hogy megmarkolod a kormányt, és izomból rátaposol a pedálra, tudod, hogy egy misztikus átalakulás veszi kezdetét. Arra eszmélsz, hogy széttárod a szárnyaid, sőt, patákat és uszonyokat növesztesz, sőt, egy új személyiséget veszel fel! Légy szarka, grizzly, vagy egy bengáli, a természet összes csodája téged szólít. Ne habozz tovább. Szárnyalj az Acorral a vad kék végtelenbe.

Az Acor csapata 1990 óta dolgozik azon, hogy ezt az élményt megteremtse a vásárlóinak. A cég világszintű forgalmazói hálózattal rendelkezik, és termékeinek megalkotásakor a CNC megmunkálást is beveti. Olyan magas minőségű anyagokkal dolgozik, mint az alumínium vagy a titán, mely utóbbival kevés márka büszkélkedhet.

Bár felénk kevésbé ismert, az Acor kerékpár vázakat is gyárt, akár titániumból is. Ezen kívül számtalan alkatrész, kiegészítő és tartozék alkotja a cég kínálatát, többek között kerékagyak, fékrendszerek, szerszámok, ruházati kiegészítők, nyergek, kormány-szettek.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Acor APC-2910 acél klipszkosár termékkel kapcsolatban: