Campagnolo Mirage bovdenvisszatartó egyéb cuccok

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 1.500 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • FÉKVÁLTÓKAR ACÉLVÁZRA MELY ELŐTTE ALSÓCSÖVES VÁLTÁSSAL DOLGOZOTT. VERHETETLEN :)
  • Bowdenfeszesség-finomállítás, igaz, eléggé "darabosan".
  • Könnyű fölszerelni, gyk. csak becsavarod a váltókar helyére, és vezeted a bowdent.
  • Nincs rajta campagnolo felirat, így bárki használhatja.
  • Olcsó a Mirage bovdenvisszatartó (1290 ft..)
Hátrány
  • Műanyag, igénytelen kinézet
  • A feszesség-finomállítás nem működik valami jól, igaz, menet közben is könnyű tekergetni, csak épp' felesleges. :)
Tapasztalat

Mindenképp érdemes kérned egy ilyet ha fékváltókart veszel valakitől és még nincs hasonló képződmény a gépeden, nehogy szerelés közben jusson eszedbe, hogy "óóó... mindegy". 

Felteszed, utána olyan, mintha egy kis szem lenne a vázon, semmi extra. A feszességet amúgy is jobb szeretem a hátsó váltónál állítani, egyébként meg ha jól be van lűve egy váltó, akkor nagyon ritkán kell hozzányúlni. Ennyi a történet.

Olcsó, könnyű, a dolgát teszi, elérhető.

 

Másra szükséged van?

Erre ajánlom

Acélhoz ErgoPower.

Ennyiért vettem
1290
Csatolt képek
Campagnolo Mirage bovdenvisszatartó  2012 egyéb cuccok
Campagnolo Mirage bovdenvisszatartó  2012 egyéb cuccok
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
színválaszték:

fekete


 
további információk:

Alsó csövön lévő váltókar helyére felhelyezhető bovdenvisszatartó.


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Mirage bovdenvisszatartó termékkel kapcsolatban: