- Jó konzisztencia
- Korrozió elleni hatákonysága jó
- Tömítése, réskitöltése hatékony (lágyabb mint pl a motorex)
- Tartós a Multi Gerase EP (rossz tömítés esetén is sokáig tart)
- Jó ár
- Adagolhatósága nehézkes (beugró , mélyen fekvő részekbe nehéz benyomni, mivel nincs "csőrös" kialakítása a tubusnak)
Remek ár-érték arányú (szerintem a legjobb) még akkor is ha vesszük s nem csak úgy kapjuk jóbaráti-"szponzor" termékként (mint én jelen esetben).
Állagát tekintve a Multi Gerase EP lágyabb, mint a motorex grease 2000 zsírja - kevésbé látványos a kinézete is :) - de így is jól megtartja a csapágygolyókat egy nyitott rendszerben. Felhasználási terület és alkatrész függő a dolog, mennyire koszolódik, de pl az ennek a hatásnak leginkább kitett hagyományos középrészt is elegendő évenke kenni. Igaz ha kissé bővebben kenem észre se venni a koszolódást pl egy kormánycsapágyon. A vizesedést is jól tűri, nem "mossa ki", és a korrodálás elleni védelme is hatákony (régi kerékpárnál, már rozsdásodásnak indult csapágyozás (golyók) egy részét cseréltem, s bár egy év alatt gyenge minőségű zsirnál sem feltétlen kell megmutatkozzon az esély adott rá (felhasználás függő) jelen esetben sem volt látható nyoma a kezdődő, illetve folytatodó korrodálásnak.
Adagolása - mivel nem kerékpárra optimalizált termék - kényelmtlen, ellenben sűrűsége megengedi, hogy fecskendőbe töltve hatékonyabban tudjuk oda kenni, ahová egyébként is szerettük volna; mivel így újjal kell rásegíteni és sok megy feleslegbe.
Ameddig jobbra nem akadok (árban és/vagy minőségben), vagy nem mutatkozik valami "hiba"
mely eddig rejtve maradt előttem - kétséges - addig marad ez a No.1
kenegetni csuszó, gordülő elemeket