Huni-rex egykerekű egyéb cuccok

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 170.000 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Kertesi Norbert avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Borzasztó gyors (18-25 km/h tartósan), kompakt méret.

Magyar találmány, hungaricum.

Menő, hogy eggyel kevesebb a kerék.

Hátrány

Nagy sebességű kanyarodásnál leérhet a pedál.

Figyelni kell a lánc feszességét.

Tapasztalat

A világ legjobb távolsági egykerekűje.

Erre ajánlom

Túta, városi közlekedés.

Mért tömeg
7800 g
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SiMoon avatar
69 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

A magyar fejlesztésű HUNI-REX monocikli Szabadalmaztatott hajtásmechanizmusa azon a felismerésen alapul, hogy a hagyományos kerékpár lánchajtása egykerekű járművön is kivitelezhető. Az eredmény: háromszor nagyobb sebesség, a hagyományos egykerekűkhöz képest, így bátran felveheti a versenyt a görkorcsolyázok-, gördeszkások, sőt akár a kerékpárosok táborával is!

Hátrány

picit még drága

Tapasztalat

Az első generációs hazai fejlesztésű tesztjárgány alumínium, egyedi tervezésű villával rendelkezik - ami ez esetben egyenlő a vázzal. A 26"-os duplafalú, csiszolt fékfelülettel rendelkező abroncsra Kenda Kwest külsőt helyeztek (úgy tűnik a különleges bringákra előszeretettel választják a Kenda márka termékeit). A 26”-os kerékméretből adódóan a felhasználási területtől függően bármilyen hagyományos 26”-os montikülsővel lecserélhetjük a gyári Kenda-t.

 

Egykerekűzni meg lehet tanulni. A magyar fejlesztésű Huni-Rexszel dinamikus sebességgel is lehet haladni. Gyakorlatilag akár a vázra, akár a "sofőr" testére fel lehet szerelni fényvisszaverőket és lámpákat, sőt még csengettyűt is, hamarosan féket is lehet rá opciósan szereltetni, tehát a biztonsági elvárásoknak meg lehet feleltetni – sőt, további speciális kiegészítőket lehet majd hozzá vásárolni. Mindezek alapján végülis helytálló az elképzelés, miszerint a városi közlekedés alternatívája lehet az áttételes egykerekű. Ettől független még mindig nagyon nehéz elképzelni azt, hogy a bringautakon - vagy akár az autók között - egykeréken biztonságosan lehetne közlekedni, mert egyelőre még mindig az a sztereotípia erősebb, ami szerint az egykerekű a mutatványosok eszköze.  Nem mellesleg a KRESZ nem is ismeri az egykerekű kategóriát.

Csatolt képek
Huni-rex egykerekű  2011 egyéb cuccok
30 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

 
további információk:
  • Villa: alumínium, egyedi tervezésű fék előkészítéssel
  • Méret: 26"
  • Felni: alumínium, duplafalú, CNC-zett oldalfalú, fekete 26", 36L
  • Gumiköpeny: Kenda KWEST, 26x1,95, fekete
  • Küllők: rozsdamentes acél, 13g*253mm
  • Kerékagy: alumínium, a KT-M74R alapján egyedi tervezésű kétoldalas, 14 mm tengely, 36L
  • Hajtókar: alumínium, Nimbus, 127 mm, fekete
  • Középcsapágy: egyedi tervezésű monoblokk, lánckerék felőli oldalon bordázott tengellyel
  • Lánc: KMC K710, 1/2" x 1/8"*36 szem *2 db, ezüst/fekete
  • Lánckerékrozsdamentes acél, 16T és 24T x 2 db
  • Pedál: platform pedál, fekete
  • Nyereg: Velo VL-9031, fekete, első-hátsó/oldalsó protectorral
  • Nyeregszár: acél, 27,2x100 mm (szerelve) és 27,2x180mm (külön csomagolva), fekete
  • Nyeregcsőbilincs: alumínium, dupla imbuszcsavaros 31,8 mm, fekete vagy fehér, (külön csomagolt 5 mm imbusz kulccsal)

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Huni-rex egykerekű termékkel kapcsolatban: