- Kevlár megerősítésű, ez nem fog megtörni sehol
- A bowdenházat tényleg nem lehet összenyomni (össze lehet de visszaugrik az eredeti állapotba)
- Könnyű felrakni a Ripcord váltóbowden készletet-->nekem váltóbeálítással együtt másfél óra volt és nem siettem
- Teljesen megváltozik tőle a válltás--> sokkal precizebben gyorsabban lehet vele váltani, olyan mintha váltókart cseréltem volna legalább xt-re nem pedig bowdent
- nem spóroltak az anyaggal
- 2012.09.10. A bowdenház még mindig nem tört meg, bár a lengőkar miatt igencsak kivan téve ennek a veszélynek.
2012.09.10. Úgy tűnik ez sem örökéletű. Nem egészen 4 hónap alatt, a hátsó váltó utolsó bowdenházánál a fémszál kb 2 cm-e kicsúszott ezzel akadályozva a válltást. Majd 8000 Ft-os bowden szetttől nem ezt vártam. A váltás teljesítményt sokkal javította de az nem járja, hogy 4 hónap alatt szét csússzon a kevláros bowdenház. Szerencsére maradt annyi bowdenem, hogy kitudjam cserélni. A bowdenek a csavarok tövében elkezdtek rojtozódni. Max 2x állíthatom még és a bowden szakad...Szintén nem ezt vártam volna az előre nyújtott felköszörült bowdenektől, megjegyzem darabja kb. olyan 1600 Ft körül van.
Amíg meg nem vettem ezt a szettet én is a sima 300ft-os bowdenházat vettem a legócskább bowdennel, Úgy gondoltam jó az! Hát tévedtem! Nekem nagyon pozitívan befolyásolja a váltás teljesítményemet. Örülök, hogy megvettem, a Jagwire Ripcord váltóbowden készletet, s ha kell való színűleg ilyet veszek, bár már kételkedem, hogy megéri.
Kerékpárokra ahhol válltani kell és az se mindegy hogy hogyan.
