több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2010,
kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
- Nagyon masszív, strapabíró egykerekű, több egykerekűs szakágba is megállja a helyét.(Street, Trial, Flat, hegyi tekerés)
- Jó minőségű és strapabíró alkatrészekkel van felszerelve, amik nagyobb ugrásokat, durva trükköket is kibírnak.
- Kerék : Reinforced Agy, Try All felni, 2.0 küllők, Nagyon erős és strapabíró kerék, de ennek ellenére pici nyolcas bele mehet, nagy ugrásokat is kibírja nagyon merev.
- Gumi: Try All STIKY 20-2.5 ,terepre kiváló, felülete bordázot ezért jó tapadást biztosít, jó a defektállósága, és nem kopik hamar ha nem csak aszfalton használod.
- Hajtókar: ISIS Reinforced, nagyon merev, triálozásra tökéletesen jó, streetre is jó, de arra inkább cső alakú hajtókart használnak.
- Villa: Cr Mo a Devilek hivatalos villája ami jó Triálra, Streetre, Flatre, hegyi tekerésre, lábtartó is ki van rajta alakítva a különböző trükkökhöz.
- Üléscső: Nagyon erős de egyben könnyű is, nagyobb erő behatást is kibír nem törik el egy könnyedén.
- Ülés: White Window-é kevlár, kemény triál ülés ami nem kényelmes de a triálosok nem is ülnek rajta sokat, kapaszkodóval van el látva és jól rögzítve nem törik le nem csavarodik
- Ülésbilincs: K1 2x csavaros, A 2 csavarnak hála jól lehet rögzíteni az üléscsőt a villába nem mozdul el nagy erő hatására sem.
- Pedál: Try All Alu Platform szögecselt pedál, rendkívül jó tapadást biztosít száraz és nedves időben egyaránt, a szegecsek cserélhetők rajta.
- Teherbírása nagy :kb: 130kg átlag felhasználás esetén, sima tekerés.
Hátrány
- Még nem tapasztaltam használat során.
Tapasztalat
Még csak 4 hete használom, eddig hátrányát nem tapasztaltam.
Az árát azért nem írtam hátránynak, mert egy Profi egykerekűről van szó és ha figyelembe veszük azt hogy milyen erős és strapabíró alkatrészekkel van szerelve akkor ez az ár nem is olyan sok érte persze még attól drága.
Az enyém abban különbözik a gyári Devilektől hogy, más nyeregcső van benne egy hosszabb és erősebb egy Pit Fighter II 350 mm es, és 2.3 króm küllők, illetve össze lett rakatva mert már nem gyártanak Koxx One Devil White Window nekem meg az tetszet meg így össze rakatam egy K1 White Window egykerekűtezért került többe is mint egy gyári az erősebb alkatrészek miatt (üléscső,küllő).
Erre ajánlom
Triál, Street, Flat, hegyi tekerés,
Ennyiért vettem
90000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?