Schwinn-Csepel City első kosár egyéb cuccok

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 2.900 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK




szucszoli89 avatar
149 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Bátyám szokta használni, szerinte nagyon praktikus, könnyen fölszerelhető és egy gombnyomással lehet levenni, de...

Hátrány

...de sajnos nagyobb súllyal megpakolva lötyög, csörög-zörög és nagy súlya van. Ezen kívül nem teszi túl esztétikus megjelenésűvé a cangát.

Csatolt képek
Schwinn-Csepel City első kosár  2013 egyéb cuccok
Schwinn-Csepel City első kosár  2013 egyéb cuccok
Schwinn-Csepel City első kosár  2013 egyéb cuccok
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
színválaszték:

fekete


tömeg:

1610


 
további információk:
  • Hosszúság: 350 mm
  • Szélesség: 250 mm
  • Mélység: 240 mm
  • Terhelhetőség: max. 5 kg.

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel City első kosár termékkel kapcsolatban: