-Nem szedi össze a koszt
-Nem kell takarítani a láncot 2 kenés közt
-Nem kell takarítani a láncról (anno az olajokat benzinben áztattam ki állítólag nem egészséges, de 5L-ért nem akartam külön benzinkúton méregetni a hitelesség miatt)
-Nem lesz koszos a nadrágszáram, ha hozzáér
-A melóhelyem padlója se lesz tőle olajos, ha ott kenem
-Elvileg környezetbarát
-Sűrűbben kell kenni, mint az olajokat
-A viszkozitásából adódóan, a szükséges mennyiség és a gyakrabbi kenés miatt gyorsabban fogy (ha ez hátrány)
-Ha a láncodon nincs rozsdamentes bevonat (Ni vagy Cr) eső és havazás után mocskosul rozsdásodni fog, mert a korrózió védelme 0
-Az enyémhez nem volt magyar használati útmutató (de még a dobozon se volt magyar szöveg-magyar webshopból van amúgy)
8-9 hónapja használom, a hátsó lánckeréksorom sajnos akkor 3-4 hónapot volt használva téli időszakban, így az akkori láncom 100%-ra kopott vadonatúj állapotról (kompresszor olajat használtam rá kb 80-90 km-enként)-max 3-350km-t bírt. Az új lánc még nem ugrált a fogaskeréksoron (csak a 13 fogú, ha megerőltettem elindulásnál). Az új láncom a gyári olajozása után mikor kenni kellett, letakarítottam benzinnel és miután teljesen megszáradt megszáradt mehetett rá a wax cseppenként-szemenként. 100km-enként újra kentem (nekem kb hetente). Ha eső volt akkor minél hamarább, de a láncnak meg kell száradnia waxolás előtt különben lefolyik róla (vizes bázisú oldószere miatt). Most van 75%-ra kopva a láncom ennyi idő után. A következő lánckeréksor+láncom vadi új lesz, vélhetőleg tovább bírja (Ni bevonatos KMC 4000Ft-os kategória).
Ha napi szinten használod a bringád, de nem mész egy nap 100km-nél többet. A gyakori bringahasználatnál könnyebben észbe tudod tartani mikor kell kenni, én még nem nagyon hallottam olyan hangosnak vele a bringát mint anno mikor olajoztam-kivéve most hogy tiszta rozsda a láncom a tél miatt.
1. a zsírmentes láncra (fontos, mert ez vízbázisú anyag) a waxot felcsepegteted
2. hagyod rászáradni (nekem ez minimum 6-8 óra).