Sram bowden egyéb cuccok

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 800 Ft - 1.750 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

NyilasMisi avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Minőségi, rozsdamentes, jól köszörült bowden. Sokkal kisebb az ellenállása, mint más bowdeneké. Annyival nem drágább, mint amennyivel jobb. Nyugodt lehetek, hogy nem fog elszakadni, megtörni egy hónap alatt.

Hátrány

Az országúti változatot nem lehet kapni sehol. így drágáb a bowden, mint a fék amihez használom. Az olaj szinte lepereg róla, annyira sima a felülete, de nem baj, mert nincs is szükség olajzásra, annyira kicsi az ellenállása.

Erre ajánlom

Jobban megéri egy ilyent venni, mint sok olcsó bowdent, amit mindig cserélgetni kell.

Ennyiért vettem
980
Csatolt képek
Sram bowden  2012 egyéb cuccok
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

rozsdamentes acél


 
további információk:
  • váltóbowden 1,1x2200mm
  • váltóbowden 1,1x2200mm, időfutam és tandem
  • Fékbowden MTB 1750mm
  • Fékbowden országúti 1750mm
  • Fékbowden országúti 2750mm rozsdamentes, Időfutam és tandem

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram bowden termékkel kapcsolatban: