Suntour előfeszítés állító egyéb cuccok

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK




CashGetLow avatar
69 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kis mértékben lehet állítani vele a rugó feszességét amivel nagyjából mindenki magára tudja szabni a teleszkópot (kicsit).

Hátrány

Hát én kimondott különbséget nem éreztem a teljes feszítés, illetve teljes lazítás között, bár némileg azért ha kiengedtem könnyebben járt. Ha totál be van csavarba az előfeszítés állító nekem szorul, annyira sikerült meghúznom kézzel, hogy csak fogóval tudtam megindítani. Szerencsére nem tört el, így az anyagminőségre viszont panaszom nem lehet. 

Tapasztalat

Nem lenne rossz dolog az előfeszítés állító, ha megfelelően működne nagyobb határok között! :)

Erre ajánlom

Rugófeszesség állítás.

Csatolt képek
Suntour előfeszítés állító  2011 egyéb cuccok
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Máanyag


 
színválaszték:

Fekete


tömeg:

Rugó-előfeszítés szabályzó


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour kupakot hogyan tudom leszedni házilag?
14 válasz
utolsó: 2014. jún.
Suntour előfeszítés állítót esztergáltatott már valaki?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour előfeszítés állító termékkel kapcsolatban: