Kevesebb defekt.
Átmenthető új külsőbe.
Elsőre nehézkes beszerelés.
Koptatja a gumibelsőt.
Drága.
Rengeteg defektem volt az új Rubena v41 gumimmal, ezért vetem ezt a szallagot. 500 km alatt 1 defektem volt, míg előtte ugyanilyen távon kb. 10. Egy elég nagy üvegszilánk szúrta ki az első gumit. Az igazságot árnyékolja egy kicsit, hogy a leginkább királydinnyés időszakban használtam a gumit defketvédelem nélkül, és amint az elmult, akkor raktam csak be a defektvédő szallagot, így arról nem tudok nyilatkozni, a királydinnyét hogy viseli. Olyan nem volt még vele, hogy tüskét kellett volna kihúzzak a gumiból, amióta használom.
A kerékpár menetteljesítményét nem befolyásolta, nem tűnt fel nekem a többletsúly, kanyarodni ugyan úgy kanyarodott, mint előtte. Elsőre kicsit nehézkes berakni, de utána már gyerekjáték. Jó tulajdonság, hogy átmenthető egyik külsőből egy másikba, nekem erre volt is szükségem, mert a hátsó gumimnak kiszakadt az oldalfala, cserélni kellett, de a defektvédőt át tudatm menteni az új gumiba.
Ami viszont rossz, hogy koptatja a gumibelsőt. 500 km után is feltűnő, hogy amikor kiveszed a szallagot a felületén egy finom fekete "gumipor" réteg van, amit a belsőről dörzsölt le. Előbb utóbb megeszi a belsőt.
Most vettem új Conti gumikat, amik gyárilag defektvédettek így a szallagot most nem használom, meglátom, a Continental mennyire lesz defektérzékeny, ha igen belerakom abba is és használom tovább .
Olyanoknak, akik úgy jártk mint én, megvették az új gumit, aminek semmi defektvédelme és nem akarják egyből kidobni. Jobb megoldásnak tartom, mint defektvédő löttyöket tölteni a kerékbe, mert így megakadályozod a bajt és nem utólag próbálod javítani. Kerekenként 2500 Ft-ba kerül, ha új gumit vesztek inkább vegyetek egy kicsit drágább/jobb gumit, aminek gyárilag van defektvédelme, ne utólag kelljen ilyen szallagokkal kendácsolni.