Nem valószínű hogy defektet kapsz
Nem annyira drága annak ellenére hogy nem annyira megszokott/alap dolog
Mintha ritkábban kéne fújni a kerékbe
Védelme: Vittoria rubino van hátul, igyekszem minél kevesebbet skidelni de azért be'csúszik' néha és már van pár apró de mély kráter a gumiban de így is havi egyszer fújom (conti belső), bátran lehet használni a külsőt. kíváncsi vagyok meddig bírja.
Korábban azt írtam hogy nyúlik. Nem nyúlik, örökké jó.
Ha nem kerekíted le kicsípi a belsőt, erre kifejlesztett technikát leírom tapasztalatként.
Nehezebb a kerék (80g, nem fotóztam de megértem)
Nehezebb feltenni a külsőt vagy levenni, de ritkábban kell
Eddig két defektem volt vele. Az egyiket nem tudtam megfejteni a mai napig mert esés után eresztett le a kerék és nem találtam semmit sehol, lehet hogy oldalról kapta a gumi mert elcsúsztam. A másik egy elég alattomos fajta, mivel ha nem vágod le halál pontosan a szalagot átfedés lesz ami üt, vagy kis rész esetén odacsípi a kettő közé és a miatt kapsz defektet, a harmadik hogy hagysz 1-2cm rést de ott el kell vékonyítani a szalagot fokozatosan különben a belső akár hónapokig szenved mire kilyukad, te meg úgy indultál el hogy nem fogsz defektet kapni és amúgy nem is annyira lassú defekt hogy még hazaérsz vele. Próbáltam smirglivel, kicsit megolvasztottam és megpróbáltam úgy ellapítani de ami eddig tutinak tűnik hogy kicsit megreszelni hogy azért ne legyen nagyon durva és kivágni oda egy régi belsődarabot ami átfedi a szalag két vége közti rést. visszarakásnál értelemszerűen vigyázni kell hogy ne csússzon el a belsődarab, aztán rápattogtatni a külsőt meg amikor még félig fújod megmozgatni mindenképp a gumit hogy elrendeződjenek a rétegek és annyi.
Kifejezetten frankó cucc.
főleg aki időre megy és percre kiszámítja hogy mikor kell ott lennie (az a 80g ha a kerék kerületének külsején is van, akkora különbésg mint zafirro és supersport plus között van, csak az egyik 3x annyiba kerül ezért fix kerékpárnál hátulra ajánlom.)