Zefal Z EYE tükör egyéb cuccok

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.08.)
  • Listaár: 3.490 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Ambró avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

 

 

Bringaúton és országúton is használtam.  Nagyon kényelme.

Terepezésnél egy mozdulattal levehető.

Szuperül használható lenne, ha nem törne el folyamatosan.

Annyira hozzászoktam már, hogy futásnál is folyton keresem.

Hátrány

.

 

2 mm-es alulméretezett olcsó műanyag..  5 darab törött el 1 év alatt. 

Egy műanyag hegesztőtükörlap  egy fémpálca és 3 ócska fröccsentet műanyag.

 

.

Csatolt képek
Zefal Z EYE tükör  2016 egyéb cuccok
Zefal Z EYE tükör  2016 egyéb cuccok
Szándékos alulméretezés.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

geotigris9 avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Sisakon van nem a bringán így nem lopják le esetleg és ha eldől a bringa nem sérülhet a tükör, mert nem ott van.

Ha valamiért folyton hátra nézegetsz ezzel el felejtheted. :)

Egy mozdulattal leszedhető a sisakról.

Akár több sisakon is használható, de ebben az esetben kell beszerezni minőségi - kétoldalas ragasztót és tépőzárat is.

Nagyon jól, több fél-e képen pozicionálható - állítható a tökőr.

Még a gyári védőfóliával is használható nem kell feltétlenül leszedni róla.

Nagyítós a tükör így relatíve nagy teret látsz benne.

Minőségi anyagok használata.

Hátrány

Ha sisakot cserélsz vagy több sisakon használnád mint írtam, extra dolgokat kell beszerezni a rögzítéshez. (Nem igazi hátrány.)

Triviális esetben balesetnél/esésnél törhet sérülhet a tükör.

Nem hajíthatod be a sisakot a sarokba csak úgy (akinek szokása) , ezért mindig figyelni kell hogy hova és hogyan rakod le a sisakot, hogy ne sérüljön állítódjon el a tükör esetleg.

Ha nem használsz sisakot felejtős.

Csak sisakkal használható.

Éjszakai használatnál esetleg "elvakítás" is előfordúlhat (Autók fénye mi-egy más következtében).

(Bár ez sem igazi hátrány mert minden tükörnél jelentkezhet.)

Tapasztalat

Én városi használatnál használtam elsősorban sokat a gyorsabb és biztonságosabb haladás érdekében.

De bármikor jól jöhet ha van egy tükrünk, hogy tudd mi a helyzet mögötted.

Én extraként fényvisszaverő felületekkel is elláttam tükröt.

Nem tapasztaltam, hogy lejönne a ragasztás még hosszú idő eltelte után sem.(Amíg szét nem törtem a sisakot egy "kisebb" esésnél addig használtam rajta.) Gyanítom nem volt rendesen letisztítva a sisak a tépőzár ragasztásánál. Ha tisztítjátok/zsírtalanítjátok a sisakot hogy felrakjátok a tépőzárat vigyázatok ne hogy marja, kárt tegyen a tisztító folyadék a sisakban. (oldószeres dolgok elsősorban) [Csavarozni fel rá !? NEM mert gyengíti  sisak szerkezetét nem ajánlom! Jól ,le kell tisztítani rendesen és b@romira rá kell nyomni jó egy percig akkor nem fog lejönni! ]

De új sisakra amibe még nem izzadtál bele a legjobb felrakni.

Tipp: Felrakás (ragasztás) előtt probáljuk meg  hova legyen pontosan felrakva (Körbe lehet rajzolni a konzol helyét ha megvan)  és utána ragaszuk a végleges helyére a sisakon a tépőzárat ami tartani fogja a tükröt.

/Korrodációt  sem tapasztaltam a csavaroknál, de lehet anno kapott kis silikon sprayt, de lehet hogy nem./ (Esőt azt kapott  rendesen.)

Erre ajánlom

Elsősorban városi használathoz, de túrázáshoz is jól-jöhet főleg a vezetőnek, hogy ne keljen folyton hátra nézelődnie pl.: gyerek csoportnál.

Különböző utánfutó használatnál nagyon előnyös lehet használata.

De bármilyen bringa felhasználásra ajánlom. (Természetesen nem verseny körülmények között.)

Ennyiért vettem
már nem emlékszek
Csatolt képek
Zefal Z EYE tükör egyéb cuccok
Zefal Z EYE tükör egyéb cuccok
Zefal Z EYE tükör egyéb cuccok
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szucszoli89 avatar
149 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyfokú biztonságérzetet ad.
Menet közben nem kell hátraforognom, hogy tudjam mi van mögöttem.

A fejem mozgatásával tudom változtatni a mögöttem belátható teret.
Gyakorlatilag minden irányba állítható: egyszer állítható a pálca tövénél a sisak csatalkozásánál fel-le irányba, másrészt a pálca másik végén a műanyag alkatrész 360 fokban (azt hiszem) és magát a tükröt is lehet finoman beállítani, ami egy gömbcsuklóra van rögzítve.
 

Hátrány

Rozsdásodnak a csvarjai, pedig esőben csak egyszer voltam vele.
A sisakra rögzülő része öntapadós, ami nekem egy idő után elengedett, úgyhogy 2 csavarral belefúrtam a sisakba és így a kettő együtt már nagyon jól tart.

Tapasztalat

Nagyon menőn néz ki, pedig amikor beadtam a derekamat a megvételére, akkor cikinek éreztem, hogy ilyennel fogok majd feszíteni a falusi sztrádákon :)

Erre ajánlom

Abszolút megéri az árát, nagyon jó kis tükör. Aki sisakkal közlekedik, és biztonságosan akar előzni és kikerülő manővert kezdeményezni, annak kötelező egy ilyet beszereznie!

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Zefal Z EYE tükör  2013 egyéb cuccok
Zefal Z EYE tükör  2013 egyéb cuccok
egy kicsit piszkos a tükör :)
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

törhetetlen krómozott ABS


tömeg:

20 g


 
további információk:
  • rögzítés: univerzálisan tépőzárral
  • Több irányú forgó-és hosszirányú beállítás
  • bármilyen fejvédőre könnyen felszerelhető

Zefal logó

Zefal márka bemutatás

A Zéfal története egészen a 19. század végéig, és a velocipéd megszületéséig nyúlik vissza. Elődje, a Poutrait-Morin 1880-tól gyárt kerékpáralkatrészeket.

A gyár történelmének fontos személye az 1885-ben született Eugéne Christophe francia kerékpárversenyző, „Az Öreg Gall”, aki még 40 éves korában is 18. helyen ért célba a Tour de Francon, melyen 1919-ben ő viselte először az összetettben való vezetés szimbólumaként legendássá vált sárga trikót. Christophe-t tekinthetjük a klipsz feltalálójának is. Találmányát 1925-ben adta el a Poutrait-Morin vállalatnak, a Zéfal elődjének. Később a cég igazgatója volt, egészen 1970-ben bekövetkezett haláláig. Emlékének adózva ma is kapható a nevével fémjelzett klasszikus klipsz a Zéfal kínálatában.

A belsőgumik megjelenése után a céghez köthető a szingó szelep (preszta, francia szelep) feltalálása is.

A Zéfal kínálatában már az ’50-es években is megtalálhatóak voltak az alumínium pumpák, melyek a folyamatos újításoknak köszönhetően máig népszerűek. Ezen kívül gyárt klipszeket, kulacsokat és tartókat, sárvédőket, szerszámokat, csomagtartókat és számtalan egyéb okos kiegészítőt, mint pl. a kerekek kulcs nélküli lezárását lehetővé tevő lopásgátló gyorszárakat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Zefal Z EYE tükör termékkel kapcsolatban: