Campagnolo Classica egyéb ruházat

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ egyéb ruházat TERMÉKEK




lordmaestro avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon szép, jó dizájn! Befér bukósisak alá is és tényleg kompromisszumok nélkül! Klassz a Classica napellenzője:-)

Hátrány

Bele izzad az ember feje, mivel pamut! Eddig még mást nem találtam!

Tapasztalat

Igazán klassz kis satyi a Classica, bár itt Pesten ha az ember ki megy vele az utcára vagy a boltba, akkor nagyon hülyén néznek rá a birka népek,mert nem tudják mi az, ezért biztos nem is jó... Engem hidegen hagy,amúgy nagyon jók a varrások is, nem cérna van benne hanem valami damil szerű erős cucc! Szerintem sokáig fogjuk együtt gyűrni a kilométereket!

Erre ajánlom
Városi tekergélésre, túrára, utcán,polgárpukkasztásra!:)) szóval bármire!!!
Ennyiért vettem
2850
Csatolt képek
Campagnolo Classica  2011 egyéb ruházat
Campagnolo Classica  2011 egyéb ruházat
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Classica termékkel kapcsolatban: