Nekem az egyszerűbb, RL modell van, kompresszió állítás nélkül. Sok Fox telót próbáltam már, így tapasztalat, hogy ezek a régi, nyílt olajfürdős villák SOKKAL finomabban mozognak, mint az új Fit-es társaik. Persze ahol a siklócsapágy úszik az olajban, ott ez nem is meglepő. Van benne két pici negatív rugó is, ettől olyan vajpuha a megindulása. További előny hogy felül állítható a visszaút csillapítás, amit sokszor a hőmérséklethez kell állítani. Nyilván a csillapító olaj viszkozitása se állandó, hidegben picit belassul ettől a villa, ezért nyitni kell a szelepen, bár ez minden villánál így van. Az összes utat kimozogja, feltéve ha nincs túl sok olaj a légkamra dugattyú fölött.
Kegyetlenül merev a konstrukció, irdatlan biztosnágérzetet ad!
Az összes Fox modell szimmeringje pocsék 2011-ig. Fossák az olajat, meg kicsit nehezen birkóznak a sárral. Azért okos húzás volt a Fox-tól hogy az SKF szimmeringjeivel kezdték el szerelni a telókat. Most egy ilyen szimmeringet gyűrök, ennek semmi baja egyelőre.
A Fox 32 F80/100 RLC az igazi önfeledt montizáshoz, túrázáshoz, edzéshez a legjobb társ! Versenyre csak a kormány-lockoutos kivitelben ajánlanám, amúgy túl sokat pogózik ha nem tudod lezárni (mert megesik néha hogy nem tudsz lenyúlni versenyhelyzetben)