Fox 36 Van RC2 első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 250.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

csetea avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Könnyebb mint egy duplavállas, de legalább olyan stabil.Nem csavarodik, nem tekeredik, és sokat képes menteni ha túllôtél a határon. Eddigi legjobb telóm, Fox után nincs élet, csak Fox vagy BOS :)

Alkatrészek minôségére senkinek nem lehet kifogásra, FOX a többi gyártó felett áll ebben, állitólag csak a BOS veri ... majd kiderül a következô telómnál :)

RC2 - kis és nagy sebességü kompresszió állitás.
Szépen mozog, efektíven kihasználja a rugóutat, hideg nincs rá nagy hatással. 

FIT -zárt rendszerû csillapítás, nem zavarja  kosz és nem lesz légbuborékos az olaj, Ezért sérült - karcos - becsúszó esetén sincs nagy para, bár asszem én szívrohamot kapnék egy ilyentôl, én vigyáztam az enýémre, nem karcos.

Hátrány

szervíz igényes, mint minden fox, mivel nem nyílt olajfürdôs.
- 15 üzemóránként fox float fluid a porlehúzó alatti kenô gyûrûre, 30 óránként kompeltt olajcsere. 3 különbözô olaj 3 különbözô helyre, de hat ez van, áldozni kell a teljesítményre és a súlyra. (szerintem a csill.olaj többet is bírna ebben a FIT rendszerben)

Ha nem használod a brinyót, akkor fejjel lefele érdemes tartani, hogy a kenô szivacsgyûrû olajban legyen.

Tapasztalat

Megfelelô SAG-hez nekem az elôírtnál nyengéb rugó kellet (de +rugók jártak hozzá újjonnan).
2,4 kg

Ennyiért vettem
200000
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gravedagger avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Először is az, hogy fél ár alatt jutottam hozzá :D Valójában, az igazi előnyei a közel tökéletes csillapítás, a betonstabil felépítés.A 160-as utat méréseink szerint 156ig mozogja valóságban.

Hátrány
Hátránya az, ha súlymániás vagy, akkor ezt nem neked szánták, hisz 2.36kg között van
Erre ajánlom
Persze alap felállásban dhsoknak lett kitalálva ez a szerkezet, de én ajánlom mindenkinek akinek egy igazán jó villa kell, és nem zavarja az átlagnál kicsit nagybb súly, valamint meg tudja fizetni.
Ennyiért vettem
105000
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

madmike avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon jól mozog és elég merev

Hátrány

nincs beútcsillapítás és nem egy pehelysújú bajnok:S

Tapasztalat

ha ilyet veszel elősször kérdezdd meg az eladót....

csak ösztelós fr vázba ajánlott 

Erre ajánlom
DH inkább mert dirt nél megenné a vázad
Ennyiért vettem
180000
11 olvasó 9%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
csillapítás:

van (FIT)


 
becsúszószár átmérő (mm):

36


 
villanyak átmérő (coll):
  • 1 1/8

  • 1.5

  • kúpos 1.5-1 1/8


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

alacsony sebességű kompresszió, nagy sebességű kompresszió


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2390


 
ajánlott felhasználás:
  • downhill

  • freeride

  • all mountain


Fox logó

Fox márka bemutatás

„A világ odakint a versenyzésről szól, ez egy darwinista világ. A mi célunk, hogy a vevőinknek a legjobb terméket gyártsuk, amit csak kapni lehet. Ez amivel kezdtük, ez amit ma is csinálunk, és sosem fogunk leülni míg készen nem vagyunk. És sosem vagyunk készen.” Bob Fox

1974-ben Bob Fox elkezdett a motokrosszban versenyezni a cuccaival- és a Fox azóta is versenyben van. A cég ruháit és alkatrészeit már több mint 50 országban árusítják. A kezdetek óta a Fox Racing Shox iparvezető a lengéscsillapító rendszerek gyártásában és tervezésében a motoros szánok, motorkerékpárok, kerékpárok és off-road járművek terén.

A Fox versenyzői minden sportágban amiben indultak, dobogóra is állhattak, Baja homokmezőitől a dakari dűnékig. A versenyzők tapasztalata és a termékek általuk való tesztelése az alapja annak a tudásnak, ami a Foxot az egyik legjobb gyártóvá teszi. Versenyzői az évtizedek alatt több mint negyven bajnokságot nyertek a motokrosszban, és a kerékpározásban is számtalan sikert értek el. A cég támogat többek közt motokrossz, bmx, szörf és mtb versenyzőket. Manapság a Fox még mindig családi kézben van, immáron a második generáció dolgozik a cégnél teljes erőbedobással.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Fox 36 Van RC2 tapadás vs kotyogás
1 válasz
utolsó: 2019. jún.
Fox 36 Van RC2 villanyak hosszabbíttás ragasztással
5 válasz
utolsó: 2017. jún.
Fox 36 Van RC2 becsúszó nem húzódik ki teljesen, mi az oka?
1 válasz
utolsó: 2015. máj.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Fox 36 Van RC2 termékkel kapcsolatban: