Marzocchi 66 RC2 ETA első teleszkóp

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2008.01.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

quicksilver avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Marzocchi 
  • Az enyém egy 2006-os darab szólva még Olasz.
  • Baromi finom a mozgása, végig kimozogja az útját de nem lehet lekoppintani mivel az utolsó két centin szépen bekeményedik.
  • Levegőráfújás, visszaút csillapítás, ETA.
  • Nem igényel sok szervizelést.
  • Elpusztíthatatlan
Hátrány
  • Nem találtam
Tapasztalat

Eszméletlen jó villa! Baromi erős és strapabíró, emellett még a súlya is kedvező (A marzo szerint 2560g) . A visszaút csillapítás illetve a kompresszió is oda teszi magát, de az ETA is jól jön amikor kicsit döbbet kell tekerned vagy felfelé kell menned. Egy ilyen villát nem érdemes lecserélni mert ez egy kincs. 

 

 

Erre ajánlom

Extrém Freeride és DH

5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DenebDH avatar
21 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

Marzocchi

180mm út

mindent kibír

nagyon jó visszaútcsillapítas

jól allítható

a vilag egyik legjobb telója!

 

Hátrány

kicsit draga

 

de én igazaból nem talaltam kivetnivalót benne:)

Erre ajánlom
dh,fr
Ennyiért vettem
xxx
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

R-kid avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát nekem most pont ez van, csak fehér lábbal, és szebb felíratú 66 jellel. A mozgása az iszonyú finom, mindent el nyel, én nem is éreztem a pályát. Az enyém épp eladó, csak egy olaj csere kell bele, egyéb műszaki hibái nincsenek, csak nekem már se pénzem, se időm, erőm nincsen a bringára! Ha netán valakit érdekelne, akkor írjon: msn: dhricsi kukac hotmail.com
Hátrány
Szerintem nincsen ennek a teleszkópnak hátránya, én nem találtam benne! Kizárólag pénzhiány az eladás.
Erre ajánlom
dh, fr meg kb minden..
Ennyiért vettem
cseréltem
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Salieri avatar
20 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
gyönyörű szépen mozog, koppanásnak esélye sincs, brutál erős, van visszaútcsillapítás, és valam lock out utánzat, végül nagyon szép és Marzo!
Hátrány
talán az ára
Tapasztalat
szerintem alapvetően egy nagyon jó teló, mozgása nagyon jó, ha megy vele az ember olyan "eltüntek a kövek" érzést ad
Erre ajánlom
DH, Free Ride, long jump-ok nagy drop-ok
Ennyiért vettem
100000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RC2 ETA termékkel kapcsolatban: