Marzocchi 66 RC3 első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 205.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Taylor avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon precízen be lehet állítani.

Jópofa szürcsögős hangja van.

Erős, nam csavarodik.

Szépen mozog a 66 RC3.

Hátrány

A listaára egy vicc.

Nehéz.

A karbantartása körülményes.

Tapasztalat

Én újonnan vettem elég jó áron, de sokkal többet vártam. Nem volt szép lineáris mozgása, ráadásul nekem jobban bejön a rock shox villák mozgása.

Összességében jó villa, de biztos hogy én mégegyszer ilyet nem vennék.

A levegős állítás jó, de freeridehoz csak egy minimális levegő kell bele, hogy az első centi rugóutat ne "lötyögje". A sok levegő praktikus nagy droppokhoz slope pályákra, és aki szereti folyton állítgatni a villájában az ilyen olyan kompressziókat meg rugó-feszességeket annak jó választás lehet, de akkor már miért nem egy fél kilóval könnyebb levegős villát?

Ha meg nem kell mindent nanométerre beállítani, akkor minek egy RC3, miért nem egy RCV?

Erre ajánlom

Freeride/Slopestyle

Ennyiért vettem
110000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

180


 
rugózás:

acélrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

húzott alumínium


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (Post Mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

alacsony sebességű kompresszió, nagy sebességű kompresszió


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2939


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

 
további információk:

maximális rotor méret: 229 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Van a Marzocchi 66 RC3-nak levegőráfújása?
3 válasz
utolsó: 2014. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RC3 termékkel kapcsolatban: