Marzocchi 66 RCV első teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 140.000 Ft

Marzocchi 66 RCV eladó
32.000 Ft
új árához képest: -77%

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Peti07 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon szépen mozog hidegben és esőben is a csillapításálításra és a compressiora nagyon szépen reagál kár hogy már nem gyártyák es még az hogy ere nincs ráírva hogy mire használd az országútin kívül szerintem mindenre jó

Hátrány

Nincs 

Erre ajánlom

Szinte mindenre jó 

Mért tömeg
3000 g
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

180 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

kompresszió


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

3183


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-12 (12 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 66 RCV hardy5
2 válasz
utolsó: 2015. jan.
Marzocchi 66 RCV zörgés probléma!
1 válasz
utolsó: 2014. szept.
Marzocchi 66 RCV jó lenne egy Da Bomb Tora Bora-ba?
1 válasz
utolsó: 2013. nov.
Marzocchi 66 jó lehet egy Kona stuff-be vagy már túlnagy lenne?
5 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi 66 RCV állás közbe eleresztette az olajat mi van vele?
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
2010-es Marzocchi 66 RCV-be jók a 2008-as alkatrészei?
1 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi 66 RCV vagy 66 RC3?
1 válasz
utolsó: 2012. aug.
Régebbi Marzocchi 66 RCV csillapítást honnan tudok beszerezni?
5 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi 66 RCV-t össze lehet huzatni ?
4 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi 66 RCV 2011 vagy Marzocchi 66 ATA 2008?
7 válasz
utolsó: 2012. júl.
Marzocchi 66 RCV-be milyen sűrűségű, és mennyi olaj kell?
5 válasz
utolsó: 2011. júl.
Marzocchi 66 RCV és Marzocchi 888 RC3 olajcsere és robbantott kép
1 válasz
utolsó: 2011. ápr.
1-12 (12 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RCV termékkel kapcsolatban: