Marzocchi All Mountain III első teleszkóp

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

wheex avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Miután bekopik eszméletlen finoman mozog, könnyen belehet állítani. A telóutat végig kimozogja, még soha nem sikerült lekoppantanom. Hidegben is jól rugózik. Sarat jól tűri,  a tárcsafék egyátalán nem csavarja, a levegő alig észrevehető mértékben szökik néha nagyon picit kell csak utána fújni. Eddig semmi jele a teló fáradásának, úgy üzemel mint újkorában.
Hátrány
Miután megvettem lecseréltem benne az olajat a gyári nagyon rossz minőségű volt. Az egyik szimering 1 év használat után eresztette az olajat kikellet cserélni.
Tapasztalat
Az eddig kipróbált rugós telókat messze felül múlja.
Erre ajánlom
CC, Allmountain
Ennyiért vettem
70000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

h avatar
h
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
sztem elég jó tella, szépen mozog, külön beállítható h milyen terepen haszálod, habár én lecseréltem egy Z1 Drop Off 2-re, mer az mégis csak arősebb:D
Hátrány
Ha arra hanálod amire való akkor semmi.
Tapasztalat
Minek dícséred ha 3 répát acc rá?? Ez egy naon fasza teló a felhasználási területén belül. De ez nem freeride villa!
Erre ajánlom
Agresszív Xc, esetleg lájtos FR, DE NEM DIRT, STREET. Ez nem drop off!!!!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi BomberAll Mountain I -t 203 tárcsa nagyon csavarni fog?
1 válasz
utolsó: 2017. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi All Mountain III termékkel kapcsolatban: