Marzocchi Bomber Z1 Wedge első teleszkóp

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 145.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Raga avatar
Raga
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát... könnyű, egyszerű és könnyen szerelhető
Hátrány
Egy nagy kalap... az! Nem hogy rendszerint eltörik a becsúszószár, de még igénytelen és senki ne mondja, hogy merev mert nem az!!!
Tapasztalat
A becsúszószárral komoly gondok vannak továbbá olyan rugalmas az egész, a váll még oké, de a láb egy nagy szar! Amúgy nagyon jók a szimeringek, és a működésére sem lehet panasz, de ne vegyen senki ilyet, ennyi pénzért 2x jobbat lehet venni!
Erre ajánlom
60-kg alatt!
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Toxic avatar
Toxic
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Mindenre jó!
Hátrány
Nincs!!!!!
Tapasztalat
Nincs hozzá fogható! Szerintem!
Erre ajánlom
Bármelyik DH-s,Freeride-os versenyzőnek!
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balu avatar
balu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép mozgás csillapitás...
Hátrány
eltört a becsúszója
Tapasztalat
Hát nem tudom ez a 2. marzo amit láttam eltörni és mind a kettőnek a becsúszólya tört el.Én eddig nagyon szerettem de meghalt.
Erre ajánlom
nagyon enyhe dirt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balu avatar
balu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szép mozgás,jó csillapítás kimozogja a 130 mm-t rugós.Szépen néz ki bár az enyém le van festve mattos színre.Van rajta V-fék szem.Marzocchi.Használtan olcsón megvettem és jól is működik.
Hátrány
Még nem észleltem.Nem volt időm vele sokat menni.Hidegben bekeményedik bár milyik teló nem.
Tapasztalat
Ha valaki tudja hogy lehet a csillapitást állítani az írja ide.Előre is kössz.
Erre ajánlom
A gyártó freeridra írta bár szerintem dirt-re és dualra is jó
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sdfospfdij avatar
sdfospfdij
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
mozgása, jól csillapít
Hátrány
kotyogott recsegett, és a végén el is tört, ja és csavarodik is
Tapasztalat
összességében ha lightos arc vagy akkor jó lesz neked. Durvulásra ne használd
Erre ajánlom
csak enyhe ugrálásra, dhra és freeridera, mert többet nem nagyon bír
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CURTISPAPI avatar
CURTISPAPI
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
130MM RUGÓÚT, ISZONYATOS MEREVSÉG, KÚL DIZÁJN, HIHETETLEN ÁR-ÉRTÉK ARÁNY
Hátrány
A CSILLAPÍTÁS CSAK BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ, BÁR NEM TÚL KÖRÜLMÉNYES EZ SEM. NEM NAGYON LEHET KAPNI.
Tapasztalat
NAGYON PUHA MOZGÁSA VAN, A 13 CENTIT KI IS MOZOGJA RENDESEN (NEM CSAK KATALÓGUS ADAT). A RUGÓÚT FOKOZATOSAN KEMÉNYEDIK, MÉG NEM SIKERÜLT LEKOPPANTANI. KISSEBB BUKKANÓKRA IS NAGYON ÉRZÉKENYEN REAGÁL, MÉG KIS TEMPÓNÁL IS. A VILLA NAGYON MERV, NEM RÁNGATJA EL A TÁRCSAFÉK AZ ALSÓ SZÁRAT. A RUGÓELŐFESZÍTÉS IMBUSSZAL ÁLLÍTHATÓ MINDKÉT SZÁRBAN. A CSILLAPÍTÁS ÁLLÍTÁSÁHOZ VISZONT LE KELL CSAVARNI A KUPAKOT ÉS EGY HATSZÖGLETŰ RÚDDAL LEHET ELÉRNI AZ ÁLLÍTÓ SZERKEZETET. HA VALAKINEK KELL A KÜLSŐ ÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉG MEG A LOCKOUT, AKKOR PERKÁLJA LE A 160 EZRET A Z1 FR-ÉRT. A WEDGE VISZONT MARHÁRA MEGÉRI A 78 EZER MAGYAR FORINTOT!
Erre ajánlom
FR., LÁJTOS DH, JANI-HEGY, VÁROSI ZÚZÁS (CC-RE NEM)
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Bomber Z1 Wedge termékkel kapcsolatban: