Marzocchi Bomber Z2 BAM első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 1998
  • Listaár: 68.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




station avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mozgása az egyik legjobb. 6-7 cm a rugóút amit maradéktalanul kimozog és ahogyan ezt teszi, nincs is szükség tőbbre 4 cross-ig. Progresszív tekercsrugó van benne ami összenyomódás hatására egyre keményebb lesz. A rugó keménységet mindkét oldalon, a keménytől a pacal puháig állíthatjuk. A csillapítás is igen tág határok közt állítható A csillapítatlantól egészen több másodperces kirugózási időig. Köszönhető a nyilt olajfürdős csillapításnak és persze a profin megoldott állíthatóságnak. Az állító csavarok a becsúszószár tetején helyezkednek el. A szép, eloxált rugó feszítő  közepében található a visszaút állító csavarka, a jobb oldalon. A bal oldalon azért nincs visszaút állítási lehetőség mert nem a z1-ről van szó.:)

2.25-ös gumival biztosan semmi gond a sár túrán sem. Szimmeringjei a legjobbak de azért kapott gumiharangot is a becsúszó szár, tehát az időjárás sem fog ki rajta. És nem csak ebből a szempontből állja a sarat, hanem , a szélsőséges hömérséklet sem hatja meg. Minusz 10-ig biztosan nincs vele gond.

Tárcsafékkel nem használtam de azt gondolom, a kisebb tárcsákat tolerálja. 

A fékkonzol rugalmassága miatt érdemes fékmerevítőt használni.

Aki canty fékkel szeretné használni szintén megteheti mert létezik hozzá gyártott konzol. (ritka, drága és szép)

Nem egy kényes villáról van szó de hosszú élettartammal hálálja meg a rendszeres karbantartást.

 

Hátrány

Hátránya ha neked nincs.:)

10-12 év intenzív használat után elkezd kikotyogósodni. De ezt úgy értem, hogy még mindig jobb marad a mozgása mint egy átlagos, új villának. 

A fékkonzol rugalmassága miatt érdemes fékmerevítőt használni.

Tapasztalat

A z1 bamm narancs jobb. A Pace hasonló. Rock Shox szerviz igénes, kevésbé megbízható. Manitou lusta. A Fox sem állja a hosszútávú intenzív használatot. Az állíthatósága is körülményesebb. Magura, Dt Sviss ahogy ritka, ritka és drága a szerviz. 

Szeretek felülni a z2-vel szerelt bringára mert tudom, hogy nem esik szét alattam és érzem a finom mozgást. Pár pillanat alatt profin beállítható és optikailag is csini.

(Sajnos  csak z2 atomrace telós kerékpáromról találtam képet a számítógépen, de mivel ez is nagyon hasonló és ezt is szeretem, felraktam.)

Erre ajánlom

A villa ajánlható középsulyos bikertől felfelé, maratontól 4 crossig, illetve várostól túráig. Cc-re nehéz (1.9 kg), Dh-ra rövid a 6-7 cm rugó út. Aki szeretné megérezni, milyen egy jól mozgó teló ilyet próbáljon.

Mért tömeg
1970 g
Csatolt képek
Marzocchi Bomber Z2 BAM első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Bomber Z2 BAM termékkel kapcsolatban: