Marzocchi Bomber Z2 BAM első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 1998
  • Listaár: 68.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Gangesz avatar
Gangesz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olajos : nagyon finoman mozog, tág állítási lehetőségek (keménység/csillapítás), stabil, nem csavarodik, könnyű szervizelni, amit érdemes megtenni évenként, mert ha fel van töltve nagyon jól működik (ha nincs akkor nagyon rosszul bírja a nyúzást, csúnya hangokat ad ki magából). Abszolút strapabíró.
Hátrány
Egy ismerősömnek elrepedt a teló válla (valszeg a túlhúzott csavarok miatt), ezért azt ki kellett cserélni, az húzós ár volt(20ezer). Kis olajszivárgás a csillapítást állító csavarkánál (lényegtelen). Hidegben nem olyan tökéletes, mint nyáron -de melyik teló az?
Tapasztalat
Kora ellenére más telókkal felveszi a versenyt; a szervíz könnyű, elég erős, olajat nem ereszt (5 éves teló, szimmering még nem volt cserélve rajta) -kivéve a csavarkát de másnál ezt nem tapasztaltam. A rugóút rövidnek tűnhet, de finom mozgásával kompenzálja, ráadásul cc-re ez untig elég, sőt a hosszabb soxor rosszabb (nálam voltak rockshox-ok/manitou-k 120mm-esek is, de azok csak az utcán mutatnak jól egy cc-s bringán, a terepen már nem optimális)! A drágább telókkal is felveszi a versenyt, de extrém nyúzásra nem való, finom szerkezet, ajánlom minden cc-snek!
Erre ajánlom
CC-re nagyon jó, bár megvan a súlya, de ezért cserébe masszív, megbízható, és kényelmes telónk van.
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Bomber Z2 BAM termékkel kapcsolatban: