Marzocchi Dirt Jumper 1 első teleszkóp

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




j.akos avatar
j.akos
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kinézet, teherbírás.
Hátrány
A beállitás körülményes.
Tapasztalat
Nekem speciál nagyon bejön ez a kis teló. A mozgása nagyon finom, és kimozogja azt amit kell. Gyárilag 11.5CM-t mozog, de érdemes megtuningoltatni valmilyen szervízbe, hogy 13cm-t mozogjon. Mint a honlapján is olvasható, ez gyárilag lett így tervezve. Én használtan vettem 40rugóért, szerintem megérte. Nekem elötte egy Mozo 3.0 c volt, na ég és föld a kettő. A mozomat az avid tárcsafék szétzúzta 1.5 hónap alatt. Ajánlom mindenkinek!!!!
Erre ajánlom
Freeride, Dirt Jump minden mennyiségben.
13 olvasó 69%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:
  • lila
  • szürke

tömeg:

2284


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Dirt Jumper 1 2009 megéri 2023-ban?
Nincs még hozzászólás
Marzocchi Dirt Jumper 1 persely
8 válasz
utolsó: 2014. márc.
Marzocchi Dirt Jumper 1 és egyéb szériák- patron átalakítás
6 válasz
utolsó: 2013. nov.
Marzocchi 4X RC3 vagy Marzocchi DJ1?
3 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi Dirt Jumper 1 vagy Pike vagy Argyle- max 60-ért átütőst?
20 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi Dirt Jumper 1 vs RS Argyle R, melyik a jobb?
7 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi Dirt Jumper 1 vagy Manitou Gold label series 2-t vegyek?
21 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 1 termékkel kapcsolatban: