Marzocchi Dirt Jumper 3 2010 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 60.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



151-165 (178 vélemény)
Rendezés

szegedmagellan avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Az van bõven... király mozgás, a csillapítás nagyon jól állítható, és jól is érzékeli. szétszedése igen egyszerû, és mostanság ebikeon nagyon cool az ára. meg szerintem a geometriája nagyon elõnyös, és szép ( elõröl :) )

 

még annyit, hogy nemértem azokat, akik aztmondják róla, hogy tárcsával csavarodik, meg kotyog, mert én Avid BB7-es 203-assal használom és semmi baja sincs!!! 

Hátrány
sajnos ilyenek is vannak. kicsit nehéz, de hozzászoksz. téleg-hidegben csökken a mozgás finomsága és a gyári olaj nagyon kemény. a becsúszókat tartó csavarok is elég könnyen kilazulnak, nekem pl: hetente 2x kell meghúznom õket. ( mellesleg én használom rendesen )
Tapasztalat

nagyon jó kis teló de azért adok egy jó tanácsot:

 

ha igazán jót akarsz neki és magadnak, akkor szedd szét ( ami naygon egyszerû-nemkell hozzá "szakember" és szerelési útmutató ) és rakj bele 5W-s olajat. a mozgás egy álom lesz. Amugy a szétszedésrõl meg annyit, hogy a levegõs szárból kicsavarod a szelepnek a csavarját ( nem a szelepsapkát, hanem azt a nagy szürkét, amiben a szelep is van ) aztán kiveszed belóle a rugót és ami benne van - ez 2 dolog, egy rugó és egy alumínium kis merevítõ csõ- majd kiöntöd belõle az összes olajat ami 2dl. ezután ugyan ide vissza öntesz ismét 2dl-t ( persze abból amit vettél 5W, 2.5W...). Visszarakod a belsõségeket, majd egy kicsit megmozgatot a telót, ismét beállítod a csillapítást és készenvagyunk. Nemkell az alsó csillapító "csavart" kicsavarozni és azt ba*****tni hanem ennyi az egész. Ha akarod megfogadod a tanácsot, ha akarod nem. Sok sikert a telóhoz!

Erre ajánlom

dirt/street, meg esetleg enyhe FR-DH

de amugy jó mindenre, ha nembánod a súlyát 

Ennyiért vettem
33.000
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 3  2007 első teleszkóp
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tibi avatar
Tibi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jo teleszkóp, sőőt az árkategóriában nagyon tudom ajánlani. hiszen lehet könyü nehéz bárhogy elbír. nekem kevés levegő van ben éppenhogy csak egy kevés. de levegő nélkül sem koppanik fel. a mozgása nagyon finom. nem kíván sok odafigyelést. a váll és a becsuszók egy munkadarabból lettek kimunkálva.nagyon igényes. még a levegőszelep fedele is aranysárga színű és fém.minimális a levegőeresztése. a tárcsa alíg csavarja. sőt szinte semennyire. de egy fontos: ha ilyen telód van becsüld meg párhavonta tisztogasd meg hid el érdemes. ;) és a régebi tipus sokal job. a 2005ös pl. az ujab a 2006os szentem joval gyengéb és rondáb is. de a '05ös model egy álom. nagyon szép.
Hátrány
nem átötős, nehéz kicsit. dehát valamit valamiért.
Tapasztalat
nagyon jo a teló. ilyet vegyetek. de semiképsem '06osat vagy anál későbbit.
Erre ajánlom
ajánlom minden olyan bicósnak aki keményen akar bicózni.streetre dirtre nagyon jo. de kiis huzathatod és ugy dhra is csúszik.
Ennyiért vettem
100.000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Beke Tamás avatar
Beke Tamás
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon puha a mozgása, a visszautja nagyon gyors is lehet. Nem lehet lekoppantani. Nagyon eros, nagyon kemeny szal megeri az arat...;)
Hátrány
Hat az nincs....vagy ha talalsz akkor irdd meg nekem is met az nincs.Me ha talalsz en is hajittom ki...
Tapasztalat
Hat az en tapasztaltsagomat nezve en nem dobnam ki a telot mert nagyon eros es veri a manitou stance static-et és a Jump series 1,2 szériat is.... szal vegyetek batran nem fogtok csalodni benne..ha nincs penz??? hat 06 40 50 50 50 - gyorskolcson keszpenzben:))))))
Erre ajánlom
Dirt/Street/4x/Enyhe Freeride/Bóltba is el lehet menni vele:)))))
Ennyiért vettem
43000
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Airborn BOY avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon erős, lekoppantani nem lehet, mindent kibir, levegős keményítés brutál vissszaut, stb...
Hátrány
oda kell figyelni a becsuszok tisztaságára, és ha valaki ujat vesz, feltétlenül húzza meg a váll csavarjait, mer azok bizony nemigen vannak meghuzva
Tapasztalat
nagyon jo villa, a fujhatóság miatt mindenre jo
Erre ajánlom
enyhe dh, street, freeride
Ennyiért vettem
44900
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pipre avatar
Pipre
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Marzocchi, szép, brutálisan erős, levegős, nem ereszt, visszaútcsillapítás, olajos, bármit kibír, hidegben ugyanúgy mozog, csak tárcsafék.
Hátrány
nem vettem észre semmit
Tapasztalat
Nagyon jó, bombabiztos teló, eltörni nagyon nehéz
Erre ajánlom
Dirt jump, egyhe/közepes DH, kis freeride, keményre fújva streer, országút, bármi
Ennyiért vettem
33000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vendow avatar
vendow
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
nagyon szépen mozog. A százas a 90mm-t kirugozza.hidegben is jo. Ha jol beállitod nagyon-nagyon-nagyon szuper.
Hátrány
pff.nekem a 3 honap utáni kotyogás helyett már a 2. napon kotyogott igy beszartam.. de eddig még nincs baja Meg drága
Tapasztalat
jo
Erre ajánlom
nem MTB
Ennyiért vettem
35000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép finom mozgás, visszaútcsillapítása 0-végtelenig állítható, hideget is szereti, nem ereszti a levegőt
Hátrány
zsíristenkirály a 3 hónap után megjelenő kotyogást leszámítva (a szerviz szerint "ez a természetes")
Tapasztalat
legjobb ár/érték arányú teló az alap/közép kategóriában. Ilyet vegyetek
Erre ajánlom
dirt, street, én az utóbbiban nyúzom
Ennyiért vettem
40000
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

the first avatar
the first
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sok sok dhra használom főképp de soha a büdös életbe nem volt rá panasz nem koppant soha erősitett szal minden jó.
Hátrány
mi?hátrány akinek puha az fujon rá azt jóvan
Tapasztalat
mikor megvettem nem volt különösebb de mikor beraktam azthittem nincs megállás finom puha mozgás és egyszerűen tökéletes. de persze van aki eltöri de a boxert is ellehet törni szal ne ezalapján válasz..
Erre ajánlom
bárkinek aki akar
Ennyiért vettem
35
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KAsa avatar
KAsa
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sok
Hátrány
nehéz 3 kg de hamar meg lehet szokni
Tapasztalat
sztem nagyon jó kis villa .Jó ár/érték arány.2 tekercsrugó+legegő ráfújás+olaj.Szal király.90mm-t mozog ki.Jó be lehet pörizni.nkem eddig bevállt .Ezért az árért ez a legjobb.
Erre ajánlom
Street,sirt
Ennyiért vettem
40
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balee avatar
Balee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szerintem nagyon jó ez a teló nekem 2003as OEM verziós van 100× jobb mint a mostani sr-suntuor általá gyártott dj3masok ( ügyebár 2006tól a dj-t az sr gyártja )
Hátrány
nem átütős
Tapasztalat
szerintem ha teheted 2006 elöttit vegyél! 2007esek nagyrészében nemis működik a levegő ráfújás!
Erre ajánlom
mindenkinek ajánlom szerintem ez az atomtámadást is túléli
Szerinted hasznos?

chewbaka avatar
chewbaka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
gyönyörüen mozog, sztem szebben mint egy drop off, nagyon erős, főleg az átütős változat, simán bírja a nagytárcsát, sőt átütős változatban talán még egy 4 dugattyús féket is elbírna, hidegben is jól mozog, nem spórolták ki belőle a matériát, igényes kialakítás
Hátrány
picit kicsi a 100mm út, de nem könnyű összekoppantani még így se, főleg ha fújsz rá, nagyon nehéz, nehezebb mint a boxxer
Tapasztalat
nagyon kiforrott villa és nagyon igényes a kidolgozása, még arra is figyeltek h ne műanyag kupakot rakjanak rá
Erre ajánlom
dirt, street
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rpeace avatar
Rpeace
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Nagyon puha a mozgása, soha a büdös életbe nem fog lekoppani! Na és persze hogy marzocchi!!!
Hátrány
Olyan nincs, talán a súlya de én percek alatt megszoktam!
Tapasztalat
Figyu ha szeretsz nagyokat ugrálni és egyben street-elni akkor ez a teló neked való! tökéletes mind a kettőre
Erre ajánlom
dirt-re és street- re kiváló, igaz hogy olaj lett benne cserélve, de megéri,nagyon!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norm avatar
Norm
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
32-es teflonos becsuszó, kétoldali levegő.
Hátrány
nem tudok
Tapasztalat
nekem nagyon bejött, havertól vettem nagyon jó árban. számomra minden téren megfelel, össz hibája, hogy a szokásos helyen reped (hajszál repedés),de az meg is áll. majdnem mindnél előfordul.
Erre ajánlom
bármire bárkinek, de Street-hez igazábol sok.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szepessy Gergő avatar
Szepessy Gergő
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
bika erös ha nem vagy idióta és vigyázol rá
Hátrány
kőnehéz!!!!!!nehezebb mint a boxxer!
Tapasztalat
rakjarok bele 5W- s olajat és jobban moccan mint a dropoff!!
Erre ajánlom
dirt jump!tunningolva bevált streeten is!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gore avatar
Gore
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
cefet k***va jó vajpuha mozgás lehetetlen felütni, én olcsóbn jutottam hozzá és eddig 2 gazdája volt nem kotyog. istenkirály teló a manitous gyíkok ha meglátnák gyatyába szarnánnak. Marzójék ezt a telót cefetül eltalálták!!!!
Hátrány
ennek nincs olyan max az hogy ujonan drága
Tapasztalat
én olcsón jutottam hozzá és 130mm-útjával jobbat nem is kívánhatnék. elvileg ez egy Dirt teló bár szerintem nem nagyon kell Dirthez 130mm ugyhogy a magyarországi viszonyok között mindenre jó. Nem én vagyok az egyetlen gazdája előttem volt még 2 akik nagyon nyomták neki és kutya baja, kibaszott erős és ahoz képest könnyű és nagyon finoman mozog
Erre ajánlom
Magyarországi viszonyok között mindenre(fr dh 4cross meg persze Dirt).
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

151-165 (178 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

kétoldali tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van (SSVF)


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2784


 
ajánlott felhasználás:

dirt


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: