- Mozgására senkinek nem lehet panasza. Szépen reflekszál ha normális olajmennyiség van benne. És ha nem fújod túl a szárakat.
- Mind a 150mm-t kimozogja gond nélkül.
- A szimerng nekem teszi a dolgát. Egy szervizes ismerősöm szidja a Marzocchi szimeringeket, hogy elég hamar tönkre mennek. Nekem hál' istennek még nem volt gondom vele. Sarat tűri. Én 2,3" külsővel használom, így van hely akkor is ha a radiál telimegy sárral.
- Egyáltalán nem kotyog a becsúszóm. Ez még az olasz minőség. Nem kopik ha mindíg rendesen felvan töltve olajjal.
- Levegőt kb 3 hetente szoktam belefújni. Valamennyit ereszt de azt sosem várom meg, hogy teljesen leengedjen. (új szmeringekkel valószinűleg egyáltalán nem eresztene) De időnként megéri leereszteni és szimetrikusan mind a két szárba ugyanannyit fújni (dual air). Eleinte próbáltam a Marzocchi honlapjáról letöltött PDF. -ben olvasottakat követni, miszerint az én súlyomra (83Kg) kell 3-3 Bar nyomás. De ettől teljesen kimerevedett a teleszkóp. Így mindenkinek magának kell rájönnie milyen nyomáson optimális a súlyával. Nekem elég bele 1-1 Bar.
- A szelep csavar levételénél vigyázni kell, hogy el ne nyaljuk. 21-es kulcsal kell levenni és finoman lassan lecsavarni. Elég puha anyagból van (alu) és könnyű eldeformálni. Öszeszerelésnél csak egy kicsit feszítsük meg. Nem kell rátépni, felesleges.
Őszintén szóllva nem tudom ide mit lehetne írni. Ha nagyon szőrszálhasogató lennék akkor írhatnám a matrica meg a festés minőségét de ezek engem nem igazán érdekelnek.
- nincs (de ha találok leírom)
Ez egy megbízható igazi Marzocchi. Ha találsz eladót vedd meg. Elég olcsón be lehet szerezni, én 35ezer pénzér vettem használtan. Erős, strapás. Elsőféket én nem használok így nem tudom mennyire csavarná meg de szerintem ezzel sem lenne gond.
Arra figyeljetek, hogy milyen vázba rakjátok bele. 150mm úttal eléggé magasra emeli a bringa elejét. Nagyon meg tud változni a bringa geometriája és a villa dőlésszöge.
Én 10W olajat használok hozzá. Ha azt akarjátok, hogy rendesen működjön a vsszaútcsillapítás akkor a jobb lábban a becsúszó aljáig öntsétek fel olajjal. Bele fog menni kb. 1,5 dl. Egy lámpával be lehet vlágítani és akkor lehet látni mennyinél jársz. Annál többet felesleges mert akkor nagyon bekeményedik a teleszkóp és nem fogja kimozogni mind a 150mm-t. Estleg ha ez sem elég akkor a jobb oldali becsúszóba benyúlva egy 12-es (!) imbusz kulcsal akkor tudjátok állítani a szelep átengedő képeségét. Óramutató járásával ellentétesen növeled a visszaút csillapítást értelemszerűen jobbra csavarva pedig gyengíted. 12-es imbuszt elég nehéz találni ami leér az aljáig de lehet csnálni egyszerűen: egy sima imbusz kulcsot ráheggesztessz egy menetes szárra és kész is.
Light-os DH, Freeride, Dirt jump(bár szerintem ahhoz sok a 150mm). Xc-zni nehéz és túl nagy.