Marzocchi Drop Off 4 első teleszkóp

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




replihot avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Mozgására senkinek nem lehet panasza. Szépen reflekszál ha normális olajmennyiség van benne. És ha nem fújod túl a szárakat.
  • Mind a 150mm-t kimozogja gond nélkül.
  • A szimerng nekem teszi a dolgát. Egy szervizes ismerősöm szidja a Marzocchi szimeringeket, hogy elég hamar tönkre mennek.  Nekem hál' istennek még nem volt gondom vele. Sarat tűri. Én 2,3"  külsővel használom, így van hely akkor is ha a radiál telimegy sárral.
  • Egyáltalán nem kotyog a becsúszóm. Ez még az olasz minőség. Nem kopik ha mindíg rendesen felvan töltve olajjal.
  • Levegőt kb 3 hetente szoktam belefújni. Valamennyit ereszt de azt sosem várom meg, hogy teljesen leengedjen. (új szmeringekkel valószinűleg egyáltalán nem eresztene) De időnként megéri leereszteni és szimetrikusan mind a két szárba ugyanannyit fújni (dual air). Eleinte próbáltam a Marzocchi honlapjáról letöltött PDF. -ben olvasottakat követni, miszerint az én súlyomra (83Kg) kell 3-3 Bar nyomás. De ettől teljesen kimerevedett a teleszkóp. Így mindenkinek magának kell rájönnie milyen nyomáson optimális a súlyával. Nekem elég bele 1-1 Bar.
  • A szelep csavar levételénél vigyázni kell, hogy el ne nyaljuk. 21-es kulcsal kell levenni és finoman lassan lecsavarni. Elég puha anyagból van (alu) és könnyű eldeformálni. Öszeszerelésnél csak egy kicsit feszítsük meg. Nem kell rátépni, felesleges.
Hátrány

Őszintén szóllva nem tudom ide mit lehetne írni. Ha nagyon szőrszálhasogató lennék akkor írhatnám a matrica meg a festés minőségét de ezek engem nem igazán érdekelnek. 

  • nincs (de ha találok leírom)
Tapasztalat

Ez egy megbízható igazi Marzocchi. Ha találsz eladót vedd meg. Elég olcsón be lehet szerezni, én 35ezer pénzér vettem használtan. Erős, strapás. Elsőféket én nem használok így nem tudom mennyire csavarná meg de szerintem ezzel sem lenne gond. 

Arra figyeljetek, hogy milyen vázba rakjátok bele. 150mm úttal eléggé magasra emeli a bringa elejét. Nagyon meg tud változni a bringa geometriája és a villa dőlésszöge. 

Én 10W olajat használok hozzá. Ha azt akarjátok, hogy rendesen működjön a vsszaútcsillapítás akkor a jobb lábban a becsúszó aljáig öntsétek fel olajjal. Bele fog menni kb. 1,5 dl. Egy lámpával be lehet vlágítani és akkor lehet látni mennyinél jársz. Annál többet felesleges mert akkor nagyon bekeményedik a teleszkóp és nem fogja kimozogni mind a 150mm-t. Estleg ha ez sem elég akkor a jobb oldali becsúszóba benyúlva egy 12-es (!) imbusz kulcsal akkor tudjátok állítani a szelep átengedő képeségét. Óramutató járásával ellentétesen növeled a visszaút csillapítást értelemszerűen jobbra csavarva pedig gyengíted. 12-es imbuszt elég nehéz találni ami leér az aljáig de lehet csnálni egyszerűen: egy sima imbusz kulcsot ráheggesztessz egy menetes szárra és kész is.

Erre ajánlom

Light-os DH, Freeride, Dirt jump(bár szerintem ahhoz sok a 150mm). Xc-zni nehéz és túl nagy.

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Marzocchi Drop Off 4  2007 első teleszkóp
17 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-13 (13 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Drop Off 4
2 válasz
utolsó: 2021. ápr.
Marzocchi Drop Off 4 caprine epik 30 vázhoz?
1 válasz
utolsó: 2014. júl.
Marzocchi Drop Off 4 villanyak probléma!!!
2 válasz
utolsó: 2014. feb.
Marzocchi Drop Off 4 benyomva mitől kattanhat?
2 válasz
utolsó: 2013. aug.
Marzocchi Drop Off 4 vagy Suntour Rux E a jobb?
11 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi Drop Off 4 szelepének a helyére jó a Rock Shox Rebá-é?
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
Hogyan szedjem ki a Marzocchi Drop Off 4 szelepét? (el van nyalva)
7 válasz
utolsó: 2012. okt.
Marzocchi Drop Off 4 felső része belemegy-e az RST Launch lábába?
4 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi Drop Off-nak hogy lehet a rúgóutatját csökkenteni?
11 válasz
utolsó: 2012. jan.
Marzocchi Drop Off vs marzocchi Drop off Triple
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi Drop Off 4, Visszaút csillapítás, hogyan működik?
35 válasz
utolsó: 2013. jún.
Marzocchi Drop Off IV-hez szelepet hol lehet kapni?
13 válasz
utolsó: 2011. máj.
Marzocchi Drop Off-nál hogyan lehet csökkenteni a rugóutat?
8 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-13 (13 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Drop Off 4 termékkel kapcsolatban: