Marzocchi MXR első teleszkóp

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

pepsyyy avatar
55 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
A mozgása elég finom, ( teljesen levegős )
Az útját teljesen kimozogja.

A hidegre nem túlzottan érzékeny.

A csillapítása megfelelő bár csak az olaj sűrűségével állítható

Mivel ez egy cc/maraton villa a 180 as tárcas már megcsavarja :(

A levegőt nem ereszti.

A teló kevés karbantartást igényel

Hátrány
ne használd nagy tárcsávalés jólesz, örök darab :)
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A mozgása elég finom, de mivel ez a villa teljesen levegős ezért a bekopási folyamat tovább tart a szorosabb szimeringek miatt.

Az útját (100 mm) kimozogja.  

A hidegre nem túlzottan érzékeny.

A csillapítása megfelelő bár csak olajcserével "állítható".

Mivel ez egy cc/maraton villa 160 mmes tárcsával ajánlatos használni!!!!

A levegőt nem ereszti.

A teló kevés karbantartást igényel, néha egy kis olajcsere egy kis tisztítás és kész. 

Hátrány

CC/ maraton villa létére nem a legkönnyebb, majdnem 2 kiló.

Vékony a fékhíd, ezért hajlékony. 

Tapasztalat
Nekem már 2003 óta hű társam, bár 2002es modell. Nem csalódtam benne sosem. 
Erre ajánlom
CC / maraton  
Ennyiért vettem
45000
Szerinted hasznos?

RaZor avatar
RaZor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
80-100mm-es mozgás, rendesen mozog, csak el kell találni a megfelelő légnyomást. Nem túl nehéz, ha jól tom 1,8-1,9 kg Hidegben is jól mozog (mivel levegős:D) 30mm-es becsúszók.
Hátrány
nem túl könnyű :) Nem 1 modern cucc
Tapasztalat
Szétverhetetlen, jól mozog. Régi rst-mnél sokkal jobb. Kár, hogy kevés van belőle :)
Erre ajánlom
túrázgatni erdőbe, cc-re is megteszi
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Basu avatar
Basu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nekem elég havonta 1-szer ellenőrizni a levegőnyomást.96 kilómhoz nagyon kellemesen mozog.Hidegben az olaj miatt belassul a visszaút,persze hígabb olaj küszöböli ezt a hibát.
Hátrány
Alacsony nyomáson hamar koppan.
Tapasztalat
Sokat bíbelőttem mire eltaláltam,a levegőnyomást és az olaj mennyiségét.De egy dunamaraton és közel 6000km után mgvagyok elégedve vele.Öszehasonlítani nincs mivel mert még nem volt csillapított teleszkópom.
Erre ajánlom
Aki szereti az egyszer beállítom és nem nyúlok egy darabig hozzá tipusoknak.Ha nincs sok pénzed de hosszútávra jó teleszkópot akarsz,megéri a pénzét.Túrázásra ajánlanám.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi MXR termékkel kapcsolatban: