Marzocchi Shiver SC első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2005
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 225.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Egy régi Giant AC-vel volt alkalmam kipróbálni egy ilyen szépséget.

Mozgásvilága gyönyörű köszönhetően az USD kialakításnak. Kimozogja a 120 mm útját és nem koppan fel.

Agyonállítgatható: ETA rendszer, visszaút csillapítás, levegő ráfújás, stb.

Könnyű.

Nagyon igényes kialakítás, szép külcsíny.

20mm-es átütőtengely.

 

 

Hátrány
Drága. Az USD kialakítás miatt picit csavarodik, de nem veszélyesen. 
Erre ajánlom
Ez amolyan mindenes teló. Bátran ajánlom mindenkinek, mert ez egy fasza teló.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Grandmaster B avatar
Grandmaster B
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
marzo,nagyon jól mozog,átütős, állítható visszaútcsillapítás,ETA "lockout",kompressziónak hála a progresszív mozgás -> nem koppan fel,ultrakönnyű (mihez képest),ritka ,nem ereszt,12 végig mozogja,gumiférőhely baromi nagy,hideget nem érzi,nem csavargatja a tárcsa inkább csak bemozog tőle fékezéskor, minőségi olasz alkotás
Hátrány
talán az ára de más nincs neki
Tapasztalat
én egy 2004 dj2-esre cseréltem el ezt a karcmentes kb 200km-ert futott shivert így nagyon megérte, előző tulaj polcán kb 2 évet porosodott, -teljesítmény 6 zöldség -ár/teljesítmény is 6 zöldség mert olcsón jutottam hozzá
Erre ajánlom
XC/AM/DIRT/ültetve STREET/FREERIDE/+LIGHT DH
Ennyiért vettem
ingyen volt
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

deadman avatar
deadman
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jól mozog,szerintem a hideg nem befolyásolja a mozgását...mindenkinek ajánlom,kicsit drága de mindent bír,nekem santacruz jackal-ban van és nagyon jól bírja a street-et is meg a dh-t is!
Hátrány
nem tapasztaltam hátrányt...
Tapasztalat
KURVAJÓ!!!
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre ajánlom :)
Ennyiért vettem
sok píz
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geri avatar
Geri
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
A mozgása 1 álom hála az USD felépítésnek! A 120mm-ert végig kimozogja, lehetetlenség lekoppantani! Hideget meg sem érzi! Kotyogni soha nem fog! Olajcsere nem árt neki (fél)évente!
Hátrány
A tárcsa (mint minden telót) 1 kicsit csavarja! Bár nincs rajta nagy merevítés csak az átütőtengely!
Tapasztalat
Szerintem ennél jobb teló nem is kell! Nem 1 olcsó darab de ha megveszed akk soha nem fogod megbánni!!
Erre ajánlom
A gyártó mindenre ajánlja bár sztem inkább dirt! DH-ra is!!!!!
Szerinted hasznos?

Pyrate avatar
Pyrate
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
NAGYON NAGYON NAGYON JÓ MOZGÁS!!!
Hátrány
NEMÉSZLELTEM!
Tapasztalat
volt gondom a szár ajján letört a csavar de összvissz 2000ftért meg tutták oldani hogy zsir legyen újra :)))
Erre ajánlom
hát én úgy láttam hogy maga a gyártó is ajánlja DH-ra is szal ezzel már sokmindent nem kell ajánlanom de még a tekerentyűs cc-re is lehet használni de én arra sajnálnám mert nem lenne kihasználva :)))
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GT avatar
GT
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eszméletlen jól mozog. Igazi szuperkategóriás teló. Baromi könnyű. Nem lesz vele gond sehol.
Hátrány
Kissé drága. nekem az egyik vállból ereszt az olaj de nem vészesen.
Tapasztalat
Igazi álomteló. AZ olaj néha gond lehet tehát csarélni kell 4-5 havonta.
Erre ajánlom
Dirt-XC-Freeride de Dh-ra is jó lehet csak nem ajánlott.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dfkj avatar
dfkj
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kúúúúrva jól mozog, használtan kúúúúúúúúúrvára megéri
Hátrány
Hát hátrány az, hogy nem túl merev, viszont jó nagy gumma belefér, nameg kibaszott jól mozog
Tapasztalat
SZerezz be egy ilyet, ha egy nem mindennapi villát akarsz, nem mindennapi mozgással. Érzékenyen mozog, hála az USD felépítésnek is. Tárcsafék nem csavarja (én se hittem volna, amíg fel nem raktam) Ha jól tomm, pont ezzel nyerték meg az első gellérthegyi dh-t is
Erre ajánlom
Hát agreesive XC-re is jó, me van benne lock-out:) (tudnám, hogy miért) , és nem enged fel mint sok szar xc villába, ha ezt lenyomod, úgy marad holnap is:) . Egyébként jó ez dirtre, dualra, dhra, bármire, amire csak akarod, a gyártó is ajánlja minderre!
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

axaxax avatar
axaxax
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Imádom. A mozgásánál nincs jobb. Végig mozog, képtelenség lekoppantani, soha egy olajcsepp, soha semmi baja nem volt.
Hátrány
Csavarodik, de ez egy hétig fog zavarni, utána nem akarsz megválni tőle. Ja NE ITTHON VEDD MEG!!! Vagy a neten rendeld meg
Tapasztalat
a
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre. Nekem ugráláshoz is, letörésekhez is, dhhoz is, bejött.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gorgo avatar
gorgo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
gyönyörű mozgás
Hátrány
Magyarországon drága
Tapasztalat
Júniusban vettem, azóta tökéletesen működik.Karbantartás terén annyi csak,hogy 3 havonta nem árt új olajat rakni bele.Mivel itthon nem lehet marzo olajat kapni,ezért a Motorexet ajánlom.Már sokmindennel próbálkoztam(fuchs,pennzoil),de egyikkel sem volt olyan érzékeny és szép a mozgása,mint a motorexxel. Sokan mondják, hogy össze vissza csavarodik.Lehet, hogyha valaki a lába közé veszi, akkor meg tudja gyötörni,de ez nem jeleni azt,hogy egy kanyarban is észrelehet venni,meg egyébként is, ki fogja lejtőzés közben a lába közé venni a villát, hogy megnézze, mennyire csavarodik. Ezelőtt volt 2 psylom,2 judym,de egyik sem éri el mozgásban a shivert.Mindegyik hajlamos volt felkoppanni az út végén,a shivernél nincs ilyen,ehelyett az út végén felkeményedik,s az istenért sem koppan le. Magyarországon nem szabad megvenni!majd kétszer többe kerül mint külföldön. Szerintem bármire lehet használni,ha nem számít a súly.Nagyjából olyan 2400g környékén van. Ja és még valami:kell neki egy olyan 30 perc használat,hogy "bemlegedjen",s azután álom. Összességében bátran ajánlom olyan kerekeseknek kik nem riadnak vissza egy kis lejtőzéstől,de a mászás sem áll tőlük távol és szeretnének magukénak tudni egy megbízható és jó telót, ami ráadásul nagyon jól is néz ki
Erre ajánlom
fr/4x
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Shiver SC termékkel kapcsolatban: